کد خبر : 1005
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 - 0:00

راز هولناک جنایت صبح امروز عنبرآباد کشف شد

راز هولناک جنایت صبح امروز عنبرآباد کشف شد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری عوامل اصلی قتل صبح امروز در شهرستان عنبرآباد خبر داد و گفت:متهم ردیف اول با ضربات متعدد تبر اقدام به قتل یک فرد میانسال نموده بود.  این مقام قضائی عنوان کرد:سرانجام پس از چندین ساعت بازجویی فشرده از سوی بازپرس ویژه قتل، متهم (م. ت) لب به اعتراف

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری عوامل اصلی قتل صبح امروز در شهرستان عنبرآباد خبر داد و گفت:متهم ردیف اول با ضربات متعدد تبر اقدام به قتل یک فرد میانسال نموده بود.
 این مقام قضائی عنوان کرد:سرانجام پس از چندین ساعت بازجویی فشرده از سوی بازپرس ویژه قتل، متهم (م. ت) لب به اعتراف گشود وبه ارتکاب قتل اعتراف نمود و محل اختفای آلت قتاله که یک تبر بود را در محل چاهی در منزل مقتول اعلام کرد که توسط ماموران انتظامی کشف وضبط شد.

سبحانی علت وانگیزه اصلی این حادثه تلخ را اختلافات خانوادگی اعلام کرد وگفت:در حال حاضر علاوه بر متهم اصلی فرد دیگری نیز به اتهام معاونت در قتل در بازداشت است.

وی گفت::متهم در اعترافات خود اقرار نموده در ساعات اولیه صبح امروز با ورود به منزل مقتول که از خویشاوندان وی نیز بوده است با وارد کردن ضربات متعدد به ناحیه سر وگردن مقتول، او را به قتل می‌رساند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن تقدیر از سرعت عمل بازپرس پرونده و پلیس آگاهی این شهرستان درشناسایی و دستگیری عوامل این حادثه، هشدار داد:دستگاه قضائی به همراه سایر دستگاه‌های انتظامی وامنیتی با هرگونه ناامنی به شدت برخورد خواهد کرد واجازه نخواهد داد امنیت و آرامش مردم خدشه دار شود.

یوسف سبحانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:صبح امروز پس از حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب عنبرآباد در محل حادثه وپس از بررسی صحنه جرم بلافاصله دستور بازداشت سه متهم در این رابطه را صادر می‌نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.