کد خبر : 1315
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 تیر 1396 - 16:26

نیروهای مسلح ما افراد در چارچوب قوانین و مقررات انجام وظیفه می نمایند

نیروهای مسلح ما افراد در چارچوب قوانین و مقررات انجام وظیفه می نمایند

رویداد نیوز:جلسه آگاه سازی قضایی ویژه کارکنان وظیفه با حضور قاضی حیدری رئیس دادسرای نظامی ناحیه سیرجان، شهربابک،بافت و ارزوئیه، ناخدایکم منصوری مقدم  فرماندهی  پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهووری اسلامی ایران، جمعی از فرماندهان و شرکت گسترده کارکنان وظیفه در آمفی تئاتر شهید بلوکی این پایگاه پشتیبانی برگزار شد. در این

رویداد نیوز:جلسه آگاه سازی قضایی ویژه کارکنان وظیفه با حضور قاضی حیدری رئیس دادسرای نظامی ناحیه سیرجان، شهربابک،بافت و ارزوئیه، ناخدایکم منصوری مقدم  فرماندهی  پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهووری اسلامی ایران، جمعی از فرماندهان و شرکت گسترده کارکنان وظیفه در آمفی تئاتر شهید بلوکی این پایگاه پشتیبانی برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت آیات کلام ا… مجید، قاضی حیدری با اشاره به اهمیت و ترجیح پیشگیری گفت : در همه سطوح جامعه پیشگیری بهتر،  موثرتر و کم هزینه تر از درمان است و باید در جامعه و خصوصا در جامعه نیروهای مسلح از وقوع جرم پیشگیری نماییم.

وی بیان داشت : از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که در تمامی امورات و بخش های جامعه از بالاترین سطح تا پایین ترین سطح قانون حاکم و لازم الاجرا است، و مطابق قوانین کشور از بالاترین فرد نظام که مقام عظمای ولایت است ونیز سایر مسئولین کشوری و لشکری مانند افراد عادی در برابر قانون مساوی هستند که این یعنی عدالت و  رعایت حقوق انسانی و نشان دهنده آن است که قانون در  همه زمینه ها حاکم بوده و دمکراسی به بهترین شکل اجرا میشود.

رئیس دادسرای نظامی ناحیه سیرجان، شهربابک،بافت و ارزوئیه در ادامه  افزود : در نیروهای مسلح ما افراد در چارچوب قوانین و مقررات انجام وظیفه می نمایند و هر قسمت تکالیف خاص خودش را دارد و وقتی که یک وظیفه و کاری را به ما محول می کنند، باید به یادداشته باشیم آن قانون و مقرراتی داردو اگر آن قانون را ندانیم نمی توانیم کارکنیم بنابراین مهم ترین و اصلی ترین ابزار کار ما دانستن شرح وظایف مان و قوانین مربوطه است.

در ادامه ایشان برخی از قوانین و مقررات شرایط مختلف نظامی و نیز بعضی از جرائم و قوانین قضایی را برای حاضرین بیان کرده و به پرسشهای مطرح شده از سوی کارکنان پایور و وظیفه پاسخ گفت.

شایان ذکر است شرکت کنندگان در این جلسه  آگاهسازی قضایی، از مطالب بیان شده و افزایش سطح معلومات حقوقی ابراز خرسندی نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.