کد خبر : 1361
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 14:00

جزئیات جدیدی از قتل جوان سیرجانی در قهوه خانه

جزئیات جدیدی از قتل جوان سیرجانی در قهوه خانه

به گزارش رویداد نیوز:جزئیات جدیدی از پرونده قتل هماشهر منتشر شد. بامداد یک شنبه نزاع دسته‌جمعی در یک قهوه‌خانه‌ی زیرزمینی در هماشهر اولین قتل سال سیرجان در سال 96 را رقم زد. چند نفر جوان در یک قهوه‌خانه با هم درگیر و یک نفر با چند ضربه‌ی چاقو مجروح شد. عقیل پورپاریزی جوان 24 ساله

به گزارش رویداد نیوز:جزئیات جدیدی از پرونده قتل هماشهر منتشر شد. بامداد یک شنبه نزاع دسته‌جمعی در یک قهوه‌خانه‌ی زیرزمینی در هماشهر اولین قتل سال سیرجان در سال 96 را رقم زد.

چند نفر جوان در یک قهوه‌خانه با هم درگیر و یک نفر با چند ضربه‌ی چاقو مجروح شد. عقیل پورپاریزی جوان 24 ساله از ناحیه‌ی گردن، سر‌شانه، سینه و زیر بغل مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

در صحنه‌ این نزاع 10 نفر حضور داشتند و طبق تحقیقات پلیس 6 نفر که در نزاع شرکت داشتند دستگیر شدند. حالا جزئیاتی از این قتل منتشر شده است.

در این نزاع چهار ضربه چاقو به بدن عقیل وارد شده است. کارآگاهان اداره آگاهی سیرجان بازجوئی های فنی با مظنونین را آغاز کردند و پس از یکروز مشخص شد که هر فرد کدام ضربه را به بدن مقتول وارد کرده است.

حالا باید پزشکی قانونی دلیل مرگ و اینکه کدام ضربه چاقو باعث قتل این جوان شده است را اعلام کند و پس از اعلام پزشکی قانونی قاتل مشخص می شود.
پاسارگاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.