کد خبر : 1472
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 مرداد 1397 - 23:57

نمایندگان استان کرمان در اینستاگرام چه می کنند؟

نمایندگان استان کرمان در اینستاگرام چه می کنند؟

به گزارش سیرجان رویداد؛ استان کرمان ۱۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که هشت نفر از آنها در اینستاگرام حضور فعالی دارند شش نماینده اصلاح طلب، دو نماینده اصولگرا و دو نماینده مستقل، سهم استان کرمان از مجلس دهم شورای اسلامی است. به جز علیبرز بختیاری، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه و علی


به گزارش سیرجان رویداد؛ استان کرمان ۱۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که هشت نفر از آنها در اینستاگرام حضور فعالی دارند
شش نماینده اصلاح طلب، دو نماینده اصولگرا و دو نماینده مستقل، سهم استان کرمان از مجلس دهم شورای اسلامی است.
به جز علیبرز بختیاری، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه و علی اسدی کرم، نماینده مردم شهربابک در مجلس که هر دو هم با حمایت اصلاح‌طلبان به مجلس راه پیدا کردند، دیگر نمایندگان در اینستاگرام به نامشان صفحه‌ای ثبت شده.
البته اینکه این صفحات از سوی خود نمایندگان اداره می‌شود و یا دفترشان این کار را برعهده دارد، به طور کامل مشخص نیست، هر چند که در صفحه برخی از آن‌ها همچون محمد مهدی زاهدی، نماینده اصولگرای مردم کرمان و راور نوشته شده که این صفحه زیر نظر دفتر او اداره می‌شود اما مورد تایید زاهدی است.
بیشترین و کمترین فالوور
شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس که به علی لاریجانی نزدیک است، بیشترین فالوور یا دنبال کننده را در میان نمایندگان استان کرمان دارد.
دو صفحه به نام او ثبت شده که تا لحظه تنظیم این گزارش یکی ۱۴ هزار و ۲۰۰ و دیگری ۱۰ هزار و ۲۰۰ دنبال کننده دارد.
احمد حمزه، نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه‌گنج و رودبار جنوب با ۹ هزار و ۷۹۲ دنبال کننده، دومین نماینده استان کرمان از نظر بیشترین فالوور است.
کمترین دنبال کننده را هم صفحه حسین امیری خامکانی، نماینده اصلاح طلب مردم زرند و کوهبنان در مجلس با هزار و ۲۴۴ دنبال کننده دارد.
کاری به هم ندارند
از نکات جالب صفحات بررسی صفحات اینستاگرام نمایندگان این است که در فضای مجازی این هشت نفر چندان کاری با هم ندارند.
محمد مهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی، دو نماینده مردم کرمان و راور به دلیل اختلافاتی که دارند، یکدیگر را دنبال نمی‌کنند.
احمد حمزه و یحیی کمالی پور، دو نماینده جنوب کرمان هم در اینستاگرام یکدیگر را فالو نکردند.
این در حالی است که بسیاری از این نمایندگان صفحات نمایندگان دیگر استان‌ها را دنبال می‌کنند.
در بین نمایندگان استان کرمان تنها احمد انارکی محمدی، نماینده اصلاح طلب مردم رفسنجان و انار و محمدرضا پورابراهیمی، نماینده اصولگرای کرمان یکدیگر را دنبال می‌کنند.
البته حسین امیری خامکانی هم احمد حمزه را دنبال می‌کند و حمزه هم زاهدی امیری را.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.