کد خبر : 1593
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 مرداد 1397 - 1:03

پایان کار بازنشستگان گل گهر

پایان کار بازنشستگان گل گهر

به گزارش سیرجان رویداد؛ صبح امروز ۲۹ مردادماه در نشست شورای معاونین این شرکت که با حضور مدیر عامل گل گهر تشکیل گردید اتمام کار بخشی از نیروهای بازنشسته شرکت گل گهر تا پایان شهریورماه مطرح، که به تصویب قاطع اعضا این شورا رسید. ناصر تقی زاده در این خصوص گفت:تنها تعدادی محدودی از نیروهای

به گزارش سیرجان رویداد؛ صبح امروز ۲۹ مردادماه در نشست شورای معاونین این شرکت که با حضور مدیر عامل گل گهر تشکیل گردید اتمام کار بخشی از نیروهای بازنشسته شرکت گل گهر تا پایان شهریورماه مطرح، که به تصویب قاطع اعضا این شورا رسید.

ناصر تقی زاده در این خصوص گفت:تنها تعدادی محدودی از نیروهای بازنشسته در پست های تخصصی و حساس باقی خواهند ماند تا در حوزه آموزش نیروهای جوان از خدمات آنها استفاده شود.

در چند هفته گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان موافقت کردند و ماده واحده آن را تصویب کردند.
بر این اساس بکارگیری بازنشستگان در سمت های بندهای الف، ب و ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 مهر سال 86 و همچنین به‌کارگیری بازنشستگان نیروهای مسلح با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا صرفا در دستگاه متبوع خود مجاز است.
همچنین به‌کارگیری بازنشستگان در وزارت اطلاعات تا سقف یک درصد از مجموع نیروهای شاغل رسمی این وزارتخانه در هر رده مدیریتی صرفا در وزارتخانه مزبور مجاز می باشد.
براساس این مصوبه، دارندگان اجازات خاصه مقام معظم رهبری، جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان بالای 3 سال اسارت و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی هستند.
طبق این مصوبه، دستگاه‌های مشمول مکلفند ظرف مدت 60 روز از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، افرادی که برخلاف مفاد این قانون به‌کارگرفته شده اند، از خدمت منتزع، و با آنان تسویه حساب کنند و افراد مذکور باید در مهلت قانونی از سمت و پست خود کناره‌گیری کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.