کد خبر : 2191
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 7:22

کشف بزرگترین محموله سیگار قاچاق در سیرجان /تصاویر

کشف بزرگترین محموله سیگار قاچاق در سیرجان /تصاویر

به گزارش سیرجان رویداد؛ فرمانده انتظامی سیرجان از کشف یک میلیون هفتصد هزار نخ سیگارت خارجی قاچاق و 328 طاقه پارچه به ارزش دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “محمد رضا ایران نژاد” بیان داشت : در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستای دستیابی به

به گزارش سیرجان رویداد؛ فرمانده انتظامی سیرجان از کشف یک میلیون هفتصد هزار نخ سیگارت خارجی قاچاق و 328 طاقه پارچه به ارزش دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “محمد رضا ایران نژاد” بیان داشت : در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی نامحسوس در شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلی حامل بار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی افزود:در بررسی اولیه مشخص شد خودرو دارای بارنامه از گمرک شهید رجایی از نوع پارچه است که در بازرسی دقیق از خودرو یک میلیون و 700 هزار نخ انواع سیگار خارجی و 328 طاقه پارچه قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیرجان با بیان اینکه مبدا بارگیری این محموله بندرعباس و مقصد آن اصفهان بود، تصریح کرد: ارزش این محموله دو میلیارد ریال است.
این مسئول انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم سیرجان با پلیس در راستای شناسایی و کشف جرایم ، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان و اقدام مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز ، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.