کد خبر : 2349
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 21:54

امام جمعه سیرجان: اجرایی کردن اینستکس اهانت و ظلم به ملت ایران است

امام جمعه سیرجان: اجرایی کردن اینستکس اهانت و ظلم به ملت ایران است

به گزارش سیرجان رویداد، امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز با انتقاد از فرصت سوزی و معطل ماندن شان در اجرای برجام گفت : اروپا پس از گرفتن فرصت و زمان زیاد برای حساب مالی که بتواند تحریم های آمریکا را کمرنگ کند امروز نحوه اجرای این برنامه مالی یا اینستکس ادامه شیطنت

به گزارش سیرجان رویداد، امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز با انتقاد از فرصت سوزی و معطل ماندن شان در اجرای برجام گفت : اروپا پس از گرفتن فرصت و زمان زیاد برای حساب مالی که بتواند تحریم های آمریکا را کمرنگ کند امروز نحوه اجرای این برنامه مالی یا اینستکس ادامه شیطنت های آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی افزود : اجرایی کردن اینستکس با این عنوان که نفت ما را بفروشند و در مقابل غذا و داروبا ما بدهند این توهین، اهانت و ظلم به ملت ایران است که هرگز مورد قبول ملت ما نخواهد بود و ما نیز در برابر این برنامه های ناقص و هدف دار اقتدار خود را نشان می دهیم.

وی توقیف غیر قانونی نفتکش ایران توسط نیروی دریایی انگلیس محکوم کرد و گفت : از مسئولین می خواهیم برخورد لازم و شدیدی با عاملان این اقدام غیر قانونی داشته باشند تا دیگر این حرکت ها در منطقه تکرار نشود.

خطیب جمعه سیرجان بصیرت و هوشیاری را در برابر نقشه های شوم دشمنان لازم و ضروری عنوان کرد و افزود : خصومت و دشمنی عمیق آمریکا و هم پیمانانش با نظام اسلامی و ملت ایران همیشگی بوده اما پایان کار این دشمنان شکست و ذلت است و عاقبت مجبور خواهند شد در مقابل اسلام و ایستادگی و مقاومت اسلامی زانو بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تبریک میلاد حضرت معصومه و روز دختر و دهه کرامت به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین حج پرداخت و گفت : رهبری معظم حج را عامل وحدت و اتحاد و عامل برادری و یکرنگی و نمایش خضوع و خشوع در برابر خداوند عنوان کردند و از حاجیان خواستند ضمن حفظ وحدت، در نمازهای جماعت شرکت کنند و حمایت از مظلومین و مردم فلسطین و یمن داشته باشند که همه ما و حاجیان بایستی موارد مورد نظر رهبری را توجه و به آن عمل کنیم.

امام جمعه سیرجان افزود : رهبری نیز به دولت عربستان سفارش کردند که حج بر اساس دستور اسلام و آیات قرآن کریم یک حرکت و مانور سیاسی است و تامین امنیت حاجیان و ضیوف الرحمان ضروری است که باید دولت عربستان به آن توجه کند.

وی به مناسبت های مختلف هفته هم پرداخت و تسلیم نشدن در برابر دشمنان از دستورات اسلام عنوان کرد و گفت : کار دشمن تهاجم و حتی تهاجم وحشیانه است و ما هم ایستادگی و مقاوت را خواهیم داشت لذا به شکست دشمنان و پیروز قطعی نظام اسلامی یقین داریم و در این مسیر عقب نشینی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه اول هم با اشاره به آیات و روایات توکل به خداوند را موجب یاری پروردگار عنوان کرد و افزود : هرکجا خدا را با توکل و امید صدا کنیم نتیجه می گیریم و همه انبیاء و اولیاء این گونه بودند و حتی رهبری معظم انقلاب هم در فتنه ۸۸ از خدا یاری خواستند و کمک گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.