کد خبر : 2598
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 - 20:18

طرح هر مسجد یک قربانی در سیرجان

طرح هر مسجد یک قربانی در سیرجان

به گزارش سیرجان رویداد، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز این هفته سیرجان اظهار داشت: ابزارهای ترامپ برای مقابله با نظام اسلامی و ملت ایران، تهدید و تحریم‌های حداکثری بود که 40 سال این روند توسط سردمداران کاخ سفید ادامه داشت، اما مقاومت و ایستادگی ملت ما آمریکا را به زانو درآورده است. وی افزود:

به گزارش سیرجان رویداد، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز این هفته سیرجان اظهار داشت: ابزارهای ترامپ برای مقابله با نظام اسلامی و ملت ایران، تهدید و تحریم‌های حداکثری بود که 40 سال این روند توسط سردمداران کاخ سفید ادامه داشت، اما مقاومت و ایستادگی ملت ما آمریکا را به زانو درآورده است.

وی افزود: آنچه در حال حاضر دشمنان را به وحشت انداخته تقویت سامانه‌های موشکی و رونمایی از این سیستم دفاعی در ایران است که امروز در یمن هم انصارالله موفق شدند با تقویت سیستم موشکی خود آل‌سعود را زمین گیر کنند.

حسینی استمرار رویه مقاومت و ایستادگی را منتهی به شکست دشمنان اسلام در منطقه خاورمیانه و آمریکا عنوان کرد و گفت: طی هشت سال دفاع مقدس و 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم که نتیجه تبعیت از ولایت و اتحاد و ایستادگی در مقابل دشمنان بود.

وی بیان داشت: در 23 مرداد سال 1350 جزیره بحرین با توطئه انگلیس از ایران جدا شد و حالا پایگاهی برای توطئه علیه ملت ایران و نظام اسلامی است، پس بیایید به نعمات خداوند و این اقتدار در برابر دشمنان شکرگذاری کنیم و هرگز ابزار توطئه‌های تبلیغاتی دشمن قرار نگیریم.

خطیب جمعه سیرجان به سالروز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی پرداخت و تصریح کرد: دشمنان اسلام ملت‌های مسلمان را هدف قرار می‌دهند و اگر مقاومت نبود این پیروزی بر آمریکا و نوکرانش به دست نمی‌آمد، چون در برنامه دشمنان، خاورمیانه جدید با حاکمیت صهیونیست‌ها و آمریکا طراحی شد که متاسفانه با حمایت و همراهی حاکمان مرتجعین منطقه همراه بود.

وی ادامه داد: اما همین مقاومت و ایستادگی در ایران، لبنان، یمن، سوریه و عراق و مردم منطقه موجب شد این طرح را دشمنان همراه خود به گور ببرند و خواهند برد.

حسینی به روز حمایت از صنایع کوچک و حمایت مسئولان و مردم از این صنایع پرداخت و با تبریک عید قربان گفت: طرح هر مسجد یک قربانی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی شده و خوب است با حمایت نمازگزاران مساجد و مردم اجرا شود تا کمکی برای اطعام و غذای مستمندان باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.