کد خبر : 2749
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 مهر 1398 - 10:02

توهین بگوویچ به هواداران گل‌گهر: فراموش کردم ۱۵ سال است که در لیگ برتر هستید!

توهین بگوویچ به هواداران گل‌گهر: فراموش کردم ۱۵ سال است که در لیگ برتر هستید!

وینکو بگوویچ پس از شکست یک بر صفر شاگردانش برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: برخی اشتباهات رقم خورد که حریف به گل رسید. ما هم فرصت‌های گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. وی ادامه داد: چند فرصت گلزنی به گل‌گهر دادیم. در فوتبال وقتی تیمی از حریف عقب می‌افتد، ریسکی

وینکو بگوویچ پس از شکست یک بر صفر شاگردانش برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: برخی اشتباهات رقم خورد که حریف به گل رسید. ما هم فرصت‌های گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: چند فرصت گلزنی به گل‌گهر دادیم. در فوتبال وقتی تیمی از حریف عقب می‌افتد، ریسکی بازی می‌کند و تیم مقابل از فضای پشت مدافعان استفاده خواهد کرد. ما گل‌های زیادی نزدیم، اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم که تمام تلاش خود را کردند. متأسفانه امروز ما تیم خوش‌شانس مسابقه نبودیم و شکست خوردیم. می‌خواهم بگویم زندگی جریان دارد و بازی‌های بسیار زیادی پیش روی ماست. مطمئنم که در نهایت رتبه خوبی در جدول کسب می‌کنیم و نتایج خوبی می‌گیریم.

سرمربی گل‌گهر در خصوص شعارهای هواداران علیه خودش گفت: برای من مهم نیست چه فریادی علیه من می‌زنند. هواداران باید به تیم ما و تلاش‌مان احترام بگذارند. آنها به جای اینکه از گل‌گهر حمایت کنند، تا آخر بازی انرژی منفی می‌دهند که هواداران هیچ تیمی در لیگ برتر ایران به تیم خود این کار را انجام نمی‌دهند. فراموش کردم تیم شما 15 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کند! صادقانه می‌گویم که این شرم‌آور است!

بگوویچ در ادامه گلایه‌های خود تصریح کرد: این را به خاطر خودم نمی‌گویم. من می‌‌توانم که فردا اینجا نباشم، اما گل‌گهر به حمایت نیاز دارد. همه شما جو بسیار منفی ایجاد کردید و من هم پاسخی به سوالات شما نمی‌دهم.

پس از این اظهارات، بگوویچ نشست خبری را ترک کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.