کد خبر : 2813
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 12:27

رد رشوه پلیس سیرجان

رد رشوه پلیس سیرجان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از رد رشوه 50 میلیون ریالی از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد.  سرهنگ ” منصور رمضان نژاد ” بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام اجرای ایست و بازرسی در محور بافت-سیرجان به یک پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند. وی اظهار داشت: ماموران

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از رد رشوه 50 میلیون ریالی از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد. 

سرهنگ ” منصور رمضان نژاد ” بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام اجرای ایست و بازرسی در محور بافت-سیرجان به یک پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی این خودرو متوجه شدند راننده آن اسکورت یک خودروی دیگر حامل موادمخدر است که در ادامه یک دستگاه خودرو برلیانس وارد ایست و بازرسی شد و بدون توجه به ایست ماموران از محل فرار کرد.

این مسئول انتظامی بیان داشت: ماموران طی یک عملیات ضربتی این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 600گرم هروئین و شیشه کشف کردند که راننده این خودرو برای فرار از قانون اقدام به پرداخت رشوه 50 میلیون ریالی به ماموران کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: ماموران نیز با انعکاس موضوع به فرماندهی و مسئولان حفاظت، رشوه پیشنهادی را صورتجلسه و متهمان را به مراجع قضائی معرفی کردند.#

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.