کد خبر : 2888
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 آبان 1398 - 12:51

برگزاری جشنواره تئاتر استان کرمان در سیرجان

برگزاری جشنواره تئاتر استان کرمان در سیرجان

به گزارش سیرجان رویداد؛ محمدرضا علیزاده با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر اظهار داشت: از مجموع ۲۴ اثر نمایشی ۸ نمایش به مرحله استانی راه یافتند که در این مرحله به مدت سه روز در سیرجان و در دو مکان به رقابت می‌پردازند و نمایش برتر هم به مرحله کشوری راه خواهد یافت. بیشتر بخوانید:

به گزارش سیرجان رویداد؛ محمدرضا علیزاده با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر اظهار داشت: از مجموع ۲۴ اثر نمایشی ۸ نمایش به مرحله استانی راه یافتند که در این مرحله به مدت سه روز در سیرجان و در دو مکان به رقابت می‌پردازند و نمایش برتر هم به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

او افزود: سیرجان توانمندی و ظرفیت بالایی در حوزه هنر دارد و شهری خلاق در حوزه فرهنگ و هنر است و این جشنواره فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به هنر تئاتر است که می‌توانند در اجرای نمایش‌های برگزیده استان دیدن کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امید است به زودی شاهد راه اندازی مکان و سالن تئاتر سیرجان باشیم و سال گذشته هم ساختمان پلاتو تئاتر این شهرستان به همت شهرداری ساخته شده است و این ساختمان در اختیار انجمن نمایش شهرستان قرار گرفته است و نقش موثری درتولیدات مفید تئاتر سیرجان داشته و دارد.

به گفته آقای مجید پورمحسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان ۸ گروه تئاتر برگزیده استان که شامل گروه‌های رفسنجان، انار، بافت و سیرجان و همچنین ۴ گروه از کرمان طی مدت سه روز در تالار فردوسی و پلاتو تئاتر فرهنگ سرا اجرا و داوری می شوند.

او افزود: همزمان با افتتاحیه این جشنواره تالار فردوسی نیزکه برای انجمن نمایش سیرجان با هزینه ۶ میلیارد ریال از اعتبارت این اداره و تلاش و مساعدت نماینده مردم سیرجان بازسازی و تجهیزشد نیز به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.