کد خبر : 2928
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 - 22:23

بازار سیرجان پس از گرانی بنزین

بازار سیرجان پس از گرانی بنزین

 اقلام مورد نظر خواسته شده به شرح گران یا تغییری نکرده است اما قاطبه مردم می‌گویند تا حالا کی دولت توانسته به وعده یا حرفش عمل کند و توان کنترل را هم ندارد. قیمت روغن در فروشگاه‌های شهر سیرجان تغییر نکرده اما خیلی فروشگاه‌ها با قیمت تشخیص خودشان و گرانتر می‌فروشند، میوه از نوع معمولی

 اقلام مورد نظر خواسته شده به شرح گران یا تغییری نکرده است اما قاطبه مردم می‌گویند تا حالا کی دولت توانسته به وعده یا حرفش عمل کند و توان کنترل را هم ندارد.

قیمت روغن در فروشگاه‌های شهر سیرجان تغییر نکرده اما خیلی فروشگاه‌ها با قیمت تشخیص خودشان و گرانتر می‌فروشند، میوه از نوع معمولی تغییر شاخصی نداشته اما نوع مرغوب و درجه یک که کمتر به مردم عرضه می‌شود سهمیه مشتریان خاص و سرمایه‌داران هست که فرقی نمی‌کند هر قیمتی بدهند می‌خرند.

نان هم تغییر قیمت نداشته فقط برخی نانوایی‌های خانگی محلی به مشتریان صحبت از افزایش قیمت را در آینده نزدیک اعلام می‌کنند.

قیمت گوشت قرمز و مرغ نیز همانند گذشته است و تغییر نداشته اما ماهی افزایش قیمت 30 تا 50 درصدی داشته و فروشگاه‌های عرضه مرغ اعلام می‌کنند تا دو هفته آینده مرغ هم گران می‌شود.

برنج هم کالایی نیست که بشود دقیق فهمید گران می‌شود چون درجه‌های متفاوت را به مشتری اعلام می‌کنند و اگر بگویی گران می‌فروشی می‌گویند، این نوع قبلی نیست اما برخی فروشگاه‌ها می‌گویند حدود 10 درصد تا 20 درصد گران شده است.

لبنیات هم که در سال جاری هر ماه گران شده و در حال التهاب و رو به گرانی است که باید مسئولین بیشتر مواظبت کنند و حبوبات به ظاهر افزایش قیمتی نداشته است و تخم‌مرغ نیز 10 درصد افزایش قیمت داشتیم.

در کرایه‌ تاکسی نیز به ظاهر می‌گویند نه افزایش قیمتی نداشتیم اما هنگام حضور مسافر در تاکسی با ناله و آه قیمت را تا 50 درصد بالا برده‌اند و تاکسی تلفنی‌ها که از شب افزایش قیمت بنزین کرایه را تا 70 درصد تا دو برابر علنا گران کردند و همه مسئولین هم اطلاع دارند و راننده آژانس اعلام می‌کند وقتی ضرر کنم مگر اجبار دارم با این نرخ بیایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.