کد خبر : 3053
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 دی 1398 - 9:10

‍ سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان در مراسم گرامیداشت ۹ دی:راه شناخت دشمن اطاعت از ولایت فقیه است

‍ سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان در مراسم گرامیداشت ۹ دی:راه شناخت دشمن اطاعت از ولایت فقیه است

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور مردم ولایی سیرجان برگزار شد. سرپرست فرمانداری در این خصوص در بخشی از سخنان خود گفت: حضور مردم حماسه ساز ایران در سال ۸۸ و در پاسخ به فتنه دشمنان نقطه عطفی در تاریخ ایران بود که ماندگار شد. مردم با

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور مردم ولایی سیرجان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری در این خصوص در بخشی از سخنان خود گفت: حضور مردم حماسه ساز ایران در سال ۸۸ و در پاسخ به فتنه دشمنان نقطه عطفی در تاریخ ایران بود که ماندگار شد. مردم با حضور عزتمند خود در راهپیمایی ها و مراسم بزرگداشت ۹ دی نشان دادند برای حفظ نظام همواره در صحنه حاضر هستند و این حضور آن ها نشانگر غلبه بر جنود شیطانی بود که پیام مهمی برای آیندگان خواهد بود. وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی که وجود دارد اما هر کجا رهبری و نظام دستور فرمایند مردم ولایتمدار ایران در صحنه حضور خواهند داشت و با این حضور بر مشکلات اقتصادی غلبه خواهند کرد.

بهاالدینی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که مهمترین راه شناخت دشمن این است که تابع ولایت فقیه باشیم و در عبور از مشکلات موجود به فرمایشات مقام معظم رهبری تکیه نماییم.

وی با تشکر از مردم سیرجان عنوان کرد: مردم ولایت مدار سیرجان با حضور در مراسم گرامیداشت ۹ دی نشان دادند حماسه ۹ دی از ذهن مردم پاک شدنی نیست و راه بصیرت و میثاق امت با ولایت تداوم خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.