کد خبر : 3069
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 - 11:16

اطلاعیه مهم سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان؛ آغاز ثبت نام ناوگان وانت بار شهری برای دریافت سهمیه سوخت

اطلاعیه مهم سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان؛  آغاز ثبت نام ناوگان وانت بار شهری برای دریافت سهمیه سوخت

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان شهردار سیرجان از آغاز ثبت نام دریافت سهمیه سوخت و مجوز فعالیت برای وانت بارها خبر داد. به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا یوسفی با اعلام این خبر گفت: طبق مکاتبات مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان شهردار سیرجان از آغاز ثبت نام دریافت سهمیه سوخت و مجوز فعالیت برای وانت بارها خبر داد.
به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا یوسفی با اعلام این خبر گفت: طبق مکاتبات مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمان و سازمان شهرداریهای کشور در خصوص ساماندهی ناوگان وانت بار شهری، مالکان این خودروها می توانند به منظور بهره مندی از سهمیه سوخت تشویقی احتمالی بر اساس پیمایش در سامانه مدیریت مرکزی حمل ونقل شهری به نشانی www.utcms.ir ثبت نام و پروانه فعالیت دریافت کنند.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به بند 8 مصوبه هیات محترم وزیران، تخصیص سهمیه مازاد وانت بارها بر اساس ثبت نام در سایت مذکور و صدور پروانه فعالیت برای آنها و در مرحله بعدی با دریافت بار برگ، پیمایش محاسبه و اعتباری معادل مابه التفاوت سوخت به کارت اعتباری مالکان واریز می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان شهردار سیرجان افزود: لذا مالکان وانت بار حداکثر تا پایان ماه جاری (30/10/1398) فرصت دارند برای ثبت نام و دریافت پروانه فعالیت و سهمیه سوخت خود به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.