کد خبر : 3143
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 18:21

گام تاریخی شهردار سیرجان؛ یادگار ماندگار

گام تاریخی شهردار سیرجان؛  یادگار ماندگار

سرانجام پس از سالها انتظار، بیش از 700 نفر از کارکنان شهرداری سیرجان به لطف پیگیری و حمایت های شهردار سیرجان تبدیل وضعیت شدند. به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، طی سالهای اخیر و بیش از دو دهه یکی از بزرگترین دغدغه و نگرانی های نیمی از کارکنان شهرداری سیرجان (تحت پیمان سازمان عمران

سرانجام پس از سالها انتظار، بیش از 700 نفر از کارکنان شهرداری سیرجان به لطف پیگیری و حمایت های شهردار سیرجان تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، طی سالهای اخیر و بیش از دو دهه یکی از بزرگترین دغدغه و نگرانی های نیمی از کارکنان شهرداری سیرجان (تحت پیمان سازمان عمران شهرداری)، موضوع امنیت شغلی آنها بود و پایان هر سال این نگرانی به اوج می رسید که خوشبختانه به لطف پروردگار و حمایت ها و پیگیریهای مستمر و ستودنی شهردار سیرجان، بیش از 700 نفر از کارکنان، رنگ و حال خوش بهار زندگی را در پاییز لمس کردند تا به جرات بتوان گفت به یکی از بزرگترین آرزوهای زندگی خویش رسیدند.

رضا سروش نیا شهردار سیرجان که از ابتدای امسال تمام توان خود را در راستای تبدیل وضعیت و امنیت شغلی پرسنل به کار گرفـته بود، سرانجام گام آخر این رخداد بزرگ و تاریخی را برای نیروهای انسانی شهرداری برداشت و شامگاه یکشنبه 9 آذرماه در برگریزان پاییزی سبزی بهار را با انعقاد قرارداد برای پرسنل به ارمغان آورد و برای همیشه به یکی از بزرگترین نگرانی های کارکنان شهرداری سیرجان پایان داد تا آغازی برای زندگی خوب و رفع یک مشکل همیشگی این کارکنان بی پناه باشد.

پایان و آغازی که بدون شک در پاییز رنگ بهاری به خود گرفت تا بار دیگر شرافت، انسانیت و نوع دوستی شهردار سیرجان به منصه ظهور بنشیند و در تاریخ مجموعه شهرداری سیرجان برای همیشه به ثبت برسد و نام نیک و ماندگار در ویترین افتخارات و بزرگی وی به یادگار بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.