کد خبر : 3230
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1398 - 19:53

اخذ گواهینامه نظام مدیریت کیفیت توسط شرکت گل گهر سیرجان

اخذ گواهینامه نظام مدیریت کیفیت توسط شرکت گل گهر سیرجان

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر طی انجام فرایند ممیزی از سوی ممیزان شرکت SGS   موفق به دریافت  گواهینامه نظام مدیریت  کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001-2015  با اعتبار SAS  بین المللی از شرکت SGS سوئیس گردید. مهندس مجيد عليدادي معاون توسعه مدیریت و سرمايه انساني شركت گل گهر با اعلام اين خبر افزود :

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر طی انجام فرایند ممیزی از سوی ممیزان شرکت SGS   موفق به دریافت  گواهینامه نظام مدیریت  کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001-2015  با اعتبار SAS  بین المللی از شرکت SGS سوئیس گردید.

مهندس مجيد عليدادي معاون توسعه مدیریت و سرمايه انساني شركت گل گهر با اعلام اين خبر افزود : صدور گواهینامه نظام مدیریت کیفیت  ISO 9001-2015  ، به همراه توسعه دامنه آن در سطح کل شرکت با استمرار کوشش همه همكاران در شرکت به ثمر نشست.صدور اين گواهينامه معتبر بدون شك در افزايش تعهد مدیران ارشد به بهبود مستمر در مسیر تعالی كمك خواهد كرد وان شا الله شاهد موفقيت هاي بيشتر در اين حوزه خواهيم بود.

وی افزود : تلاش موثر تمامی پرسنل بالأخص همكاران مديريت سيستم ها برنامه و بودجه در این مسیر ارزشمند ستودنی است و امید مي رود کسب این دستاورد ارزشمند و نهادینه سازی آن در  تمامی ابعاد عملیاتی و تولیدی شرکت ، تضمین کننده دستیابی به اهداف سازمان از مسیرهای بهره ور  باشد.

ایشان  در پايان ضمن قدرداني از همه همكاران محترم  بويژه حمايت و پشتيباني مديرعامل محترم و ساير مديران ارشد شركت كه درطی فرایند مميزي سيستم مديريت كيفيت و نيز در ماه هاي گذشته تمامي تلاش خود را جهت پياده سازي اين استاندارد بكار بستند ، بیان نمودند : اميد است در سال رونق توليد بتوانيم از دستاورد هاي اين سيستم بيشترين بهره را ببريم.

به گزارش روابط عمومى و امور بین الملل شركت معدنى و صنعتى گل گهر، دومين جشنواره ملى حاتم در راستاى تمركز بر محور ارزيابى، نقش، جايگاه و توانمندى هاى بالقوه و بالفعل سازمان هاى ملى و بنگاه هاى اقتصادى در افزايش توليد ناخالص داخلى با حضور شركت های بزرگ معدنی و صنعتی کشور برگزار شد.

اين جشنواره با حضور مسئولان سه قوه و مديران برندهاى برگزيده صنعت و اقتصاد كشور از ٣١ استان و با مشاركت دولت و مجلس شوراى اسلامى برگزار گردید.

در مراسم اختتامیه اين جشنواره از مديران ارزش آفرين كشور در بخش هاى خصوصى و دولتى با اعطای “نشان ملی حاتم”، تجليل گردید که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با توجه به اجرای پروژه‌های شاخص ملی، طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی موفق، فعالیت‌های تحقیق و توسعه شاخص، موفق شد نشان ملی این جشنواره را دریافت کند/روابط عمومی و امور بین الملل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.