کد خبر : 3268
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 11:47

سه قطبی انتخابات در سیرجان / جنگ بقا یا صعود

سه قطبی انتخابات در سیرجان / جنگ بقا یا صعود

به گزارش سیرجان رویداد؛کمتر از دو هفته تا انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در سیرجان باقی مانده است با رد صلاحیت برخی از چهره های شاخص سیاسی از جمله دکتر معین ضابطی ، محمدرضا عرب گویینی و ابوالفضل جعفرقلی خانی فعالیت های انتخاباتی در سیرجان روند دیگری به خود گرفته است. حضور شهباز حسن پور

به گزارش سیرجان رویداد؛کمتر از دو هفته تا انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در سیرجان باقی مانده است با رد صلاحیت برخی از چهره های شاخص سیاسی از جمله دکتر معین ضابطی ، محمدرضا عرب گویینی و ابوالفضل جعفرقلی خانی فعالیت های انتخاباتی در سیرجان روند دیگری به خود گرفته است.

حضور شهباز حسن پور و سید احمد حسینی و تایید صلاحیت محمد معتمدی زاده چهره جوان این دوره انتخابات رقابت ها را برای تصدی کرسی سبز مجلس فشرده تر کرده است. حسن پور این دوره علاوه بر حمایت یاران همیشگی خود ،حمایت برخی از اصلاح طلب را نیز دارد. اما در طی ۱۲ سال گذشته، بخصوص دوره گذشته ریزش ها و رویش های بسیاری در تیم ستادی خود داشته است اما تلاش می کند در جایگاه نمایندگی مجلس باقی بماند.

اما در مقابل سید احمد حسینی این دوره در پاسخ به سوالات مردم شیوه تبلیغاتی خود را در گزارش عملکرد ۱۶ ساله نمایندگی آغاز کرده است.اهداف حسینی بیشتر بر مبارزه با فساد در حال شگل گیری است. در مقابل این دو گزینه محمد معتمدی زاده چهره جوان این دور انتخابات است که با شعار برای مردم و عدالتخواهی پا به عرصه رقابت گذاشته، گفته می شود ائتلاف نیروهای انقلاب قرار است از بین سه گزینه اناری ، حسینی و معتمدی یک نفر را بعنوان کاندیدا معرفی کند. اما بعید به نظر می رسد این اجماع شکل بگیرد. اگر این ائتلاف شکل نگیرد انتخابات سیرجان به سمت سه قطبی شدن پیش خواهد رفت.

اما عرب گویینی و محسن جهانشاهی دو کاندیدا دیگر انتخابات که صلاحیت آن ها تایید نشد. حمایت خود را از گزینه جوان این دور انتخابات اعلام کردند ولی درصد مشارکت پایین مردم در انتخابات و ریزش ها رویش های سایر کاندیدا نتیجه انتخابات را در هاله ای از ابهام قرار داده است و باید منتظر ماند تا روز انتخابات، چون ائتلاف سه کاندیدا جبهه انقلاب می تواند در نتیجه انتخابات تاثیر داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.