کد خبر : 3344
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 10:17

ناکامی فولاد سیرجان ایرانیان در صعود به لیگ برتر فوتسال

ناکامی فولاد سیرجان ایرانیان در صعود به لیگ برتر فوتسال

عصر روز 25 مرداد ماه همه در کرمان آماده خبرهای خوشی از سالن اداره کار بودند همه آماده بودند تا در شهر کرمان جشن صعود به لیگ برتر فوتسال کشور به پا شود. بعد از سوت آغاز بازی پوریا شهیدی و حسن رام همان دقایق اول بازی گل‌های خود و فولاد را ثبت کردند تا

عصر روز 25 مرداد ماه همه در کرمان آماده خبرهای خوشی از سالن اداره کار بودند همه آماده بودند تا در شهر کرمان جشن صعود به لیگ برتر فوتسال کشور به پا شود.

بعد از سوت آغاز بازی پوریا شهیدی و حسن رام همان دقایق اول بازی گل‌های خود و فولاد را ثبت کردند تا فولاد خیلی زود از حریف پیشه بگیرد با این نتیجه فولاد سیرجان به لیگ برتر صعود می‌کرد.

فولاد بعد از به ثمر رسیدن دو گل خود سعی در حفظ این دو گل را داشت نیمه اول هم به خوبی از عهده این کار بر آمد.

اما اواسط نیمه دوم یک پاس اشتباه از طرف بازیکنان فولاد کافی بود تا بازیکنان فودکا بتوانند قفل دروازه فولاد سیرجان را باز کنند با این نتیجه این تیم فودکا بود که به لیگ برتر صعود می‌کرد در ادامه بازیکنان فولاد سرا پا حمله شدند تا بتوانند بازی رو به نفع خود برگردانند اما این بازیکنان فودکا بودند که موفق شدند برای بار دوم گل خود را به ثمر رسانند.

بعد از گل دوم فودکا، کار فولاد خیلی سخت شد فولاد باید سه گل دیگر را به ثمر می‌رساند تا جواز صعود را بگیرد در ادامه نیز حملات پر تعداد فولادی‌ها نیز بی‌اثر بود. تا این بازی تاریخی با نتیجه دو بر دو پایان یابد و نتیجه کلی نیز ۶ بر ۴ به نفع فودکا رقم بخورد تا این فودکا تهران باشد جشن خود را در دیدگاه چشمان اشک‌آلود کرمانی‌ها بر پا کنند.

درست است که صعود نکردیم، ناراحت شدیم و غم تمام وجودمان را فرا گرفت و اشک ریختیم ولی ناامید نشویم چرا که جوان‌ترین تیم صد در صد بومی لیگ دسته اول داشتیم تا اینجا کار نیز فولاد جوان دست به کار بزرگی زده بود شاید اول فصل کمتر کسی فکرش می‌کرد که این تیم بتواند تا یک قدمی لیگ برتر قدم بردارد.

باید این تیم حمایت شود تا سال آینده بتواند با قدرت در لیگ حاضر شود و کاری که امسال نیمه تمام گذاشت را سال آینده با صعود خود به لیگ برتر کامل کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.