کد خبر : 3681
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 دی 1399 - 12:35

اهدا ۶۰۸ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند سیرجانی

اهدا ۶۰۸ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند سیرجانی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای ۶۰۸ دستگاه تبلت هوشمند به دانش آموزان سیرجانی توسط شرکت های وابسته به معدن گل گهر سیرجان خبر داد. ؛ عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان امروز صبح در آیین اهدای تبلت به دانش آموزان که با حضور مدیران عامل شرکت

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای ۶۰۸ دستگاه تبلت هوشمند به دانش آموزان سیرجانی توسط شرکت های وابسته به معدن گل گهر سیرجان خبر داد.

؛ عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان امروز صبح در آیین اهدای تبلت به دانش آموزان که با حضور مدیران عامل شرکت های وابسته به معدن گل گهر سیرجان برگزار شد گفت: بیش از ۲۰ درصد دانش آموزان استان به ابزار های هوشمند استفاده از آموزش مجازی دسترسی ندارند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شرکت های وابسته به معدن گل گهر سیرجان خواستار مشارکت تمامی بنگاه های اقتصادی و معادن استان جهت تهیه گوشی تلفن همراه هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت استان شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان، به اهدای ۶۰۸ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت سیرجانی توسط شرکت های وابسته به معدن گل گهر سیرجان اشاره کرد و افزود: از  این تعداد ۵۰۰ دستگاه تبلت توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و ۱۰۸ دستگاه توسط شرکت گهر عمران  به این دانش آموزان اهدا شد.

اسفندیارپور معاون شرکت توسعه و آهن و فولاد سیرجان و یزدانی مدیرعامل شرکت گهرعمران هم در حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌بضاعت شهرستان سیرجان ضمن اشاره به موفقیت‌های این شرکت‌ها در عرصۀ تولید کشور، از حمایت‌ها و مساعدت‌های خداپسندانه و پیشتازبودن این شرکت در امر مسئولیت‌های اجتماعی در مقاطع سخن گفتند و عنوان کردند: این شرکت‌ها همواره در حوادث غیرمترقبه و نیز تأمین رایگان اکسیژن بیمارستان‌ها به حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و دیگر آسیب‌دیدگان پرداختند و با تأمین تجهیزات موردنیاز سیستم بهداشت و درمان شهرستان، نمونۀ ای قابل‌ارائه‌ای از تعهد و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را ارائه دادند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان هم با یادآوری کمک‌ها به دانش‌آموزان کم‌بضاعت در سال‌های اخیر، از مدیریت شرکت توسعه آهن و فولاد و گهر عمران جهت همدلی و مشارکت در رفع نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار به ابزارهای آموزشی به‌ویژه تبلت دانش‌آموزی تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: کلیدخوردن این سنت حسنه کافی بود تا هر کس در هر جایگاهی در قالب فعالیت‌های نوعدوستانه برای هموار کردن مسیر علم‌آموزی نونهالان و نوجوانان دیارش بکوشد.

سهراب بهاءالدینی فرماندار سیرجان نیز جاری شدن سنت حسنه اهدای تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند را موجب رفع مشکلات آموزشی آنها دانست و عنوان کرد: این سنت حسنه، گامی برای اتخاذ تدابیر لازم در این حوزه است تا آینده‌سازان دیارمان از درس و مدرسه بی‌بهره نمانند و رودخانه جاری علم آموزشی از حرکت باز نایستد.

وی افزود: برای رفع کمبود یک‌هزار و ۴۰۰ دستگاه تبلت نیز کمک‌های لازم را جمع‌آوری و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهیم تا تمامی دانش‌آموزان در سطح شهرستان از حضور در فضای مجازی برای کسب علم و دانش بهره‌مند شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.