کد خبر : 3905
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 مرداد 1400 - 21:45

تفاهمنامه اشتغال برای 2400 نفردرسیرجان و بردسیر

تفاهمنامه اشتغال برای 2400 نفردرسیرجان و بردسیر

برای اشتغالزایی 2400 نفردرسیرجان و بردسیر،تفاهمنامه پرداخت تسهیلات بین بنیاد برکت وشرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان امضا شد . کالوندی مدیر تحقیق ونظارت ستاد بنیاداجرایی حضرت امام در بردسیر گفت :طبق  این تفاهم‌نامه  بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان  ۱۲۰ میلیارد تومان  برای ایجاد طرح های اشتغالزایی

برای اشتغالزایی 2400 نفردرسیرجان و بردسیر،تفاهمنامه پرداخت تسهیلات بین بنیاد برکت وشرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان امضا شد .

کالوندی مدیر تحقیق ونظارت ستاد بنیاداجرایی حضرت امام در بردسیر گفت :طبق  این تفاهم‌نامه  بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان  ۱۲۰ میلیارد تومان  برای ایجاد طرح های اشتغالزایی ۲۴۰۰ نفر در شهرستان‌های بردسیر و سیرجان سرمایه گذاری می کنند.


وی افزود :این طرحهای اشتغال زایی در قالب “سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال برکت”(طرح سحاب) اجرا و از طریق مجری و تسهیل گران در استان کرمان، کسب و کار ایجاد می شود.


میرصادقی فرماندار بردسیر هم گفت: بر اساس تفاهم نامه ،  افراد فعال در ایجاد مشاغل خرد و کوچکی می توانند از این تسهيلات که  از طریق بنیاد برکت و شرکت گل و گهر فراهم شده ،استفاده کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.