کد خبر : 394
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 - 11:56

اقتصاد مقاومتی تنها راه اداره مملکت است

اقتصاد مقاومتی تنها راه اداره مملکت است

به گزارش عصرسیرجان ؛ جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان با حضور مدیر کل سازمان ثبت اسناد و املاک استان ، فرماندار ویژه سیرجان ، ائمه جمعه  سیرجان و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه برگزار شد. در این جلسه حجه الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه سیرجان نظام جمهوری اسلامی را نمونه کوچکی از

به گزارش عصرسیرجان ؛ جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان با حضور مدیر کل سازمان ثبت اسناد و املاک استان ، فرماندار ویژه سیرجان ، ائمه جمعه  سیرجان و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه برگزار شد.
در این جلسه حجه الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه سیرجان نظام جمهوری اسلامی را نمونه کوچکی از نظام جهانی عدالت گستر حضرت ولی عصر خواند و گفت : در این نظام باید قدر مردم را دانسته و مسئولین شرایط رضایت ارباب رجوع را فراهم سازند تا بتوانیم در اجرای هر چه بهتر امور جاری کشور موثر عمل کنیم.
همچنین فرماندار ویژه ،اقتصاد مقاومتی را تنها راه اداره مملکت دانست و عنوان کرد: بسیاری از طرح های فعلی را باید بدون بودجه دولتی و با تکیه بر توان  مردمی و بخش خصوصی انجام شود. از صرفه جویی و رفع مشکلات مدیریتی نیز می توان  بعنوان دو بازوی محرک اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.
در ادامه طالبی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به اهمیت ثبت اسناد دولتی گفت: از جمله وظایف مهم اداره اسناد ثبت زمین های دولتی ظرف 5 سال آینده می باشد. طبقه بندی مشخص این اسناد از بروز مشکلات جلوگیری خواهد کرد.
وی همچنین از سند دار شدن و تثبیت 1 میلیون هکتار از اراضی دولتی خبر داد و گفت: بحث تثبیت سند مالکیت اراضی رابطه مستقیمی با رونق اقتصادی دارد و مسئولین در این خصوص باید همکاری لازم جهت تهیه نقشه های مورد نظر را انجام دهند. وی وظایف سازمان ثبت اسناد را در چهار بخش اسناد و سر دفتران،ثبت اسناد رسمی،ثبت موسسات تجاری و غیر تجاری و ثبت مالکانه حقوق مردم و دولت بیان کرد و گفت: همانطور که شاهد هستیم مشکلات اصلی 40 درصد از پرونده های وارده  در خصوص زمین و ثبت اسناد مربوط به آن است که با عمل کردن به موقع  سازمان ثبت اسناد می توان از این مشکلات جلوگیری نمود.
طالبی زاده از مسئولین ادارات خواست سند ادارات خود را  به صورت« سند کاداستری»تهیه نمایندو در این زمینه دقت داشته باشند مالکیت دفترچه ای با سند کاداستری تفاوت دارد.
گفتنی است در پایان جلسه شورای اداری هریک از اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و در خصوص موارد مطروحه راهکارهایی ارائه گردید.
در ادامه نماز جماعت به امامت حجه الاسلام والمسلمین حسینی برپا شد و سپس مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان به متراژ 1605 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر23  میلیارد ریال با حضور اعضا برگزار گردید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.