کد خبر : 3986
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 - 14:18

کفش میلیونی عامل قتل

کفش میلیونی عامل قتل

پسر جوان وقتی متوجه شد دوستش به جای پرداخت طلب وی یک جفت کتانی ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی خریده است با او درگیر شد و او را کشت. قاتل در اظهارات خود گفت: چند وقت قبل مقتول از من سه میلیون تومان قرض گرفت.‌ به حساب دوستی و رفاقت به او پول را

پسر جوان وقتی متوجه شد دوستش به جای پرداخت طلب وی یک جفت کتانی ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی خریده است با او درگیر شد و او را کشت.

قاتل در اظهارات خود گفت: چند وقت قبل مقتول از من سه میلیون تومان قرض گرفت.‌ به حساب دوستی و رفاقت به او پول را دادم. اما وقتی خواستم پولم را بگیرم، مدام بهانه آورد که پول ندارد و مهلت گرفت تا اینکه یک روز قبل از قتل من کتانی دو میلیون و پانصد هزار تومانی پای مقتول دیدم.

وقتی فهمیدم چقدر بابت کفش پول داده عصبانی شدم و گفتم تو که پول داشتی چرا پول مرا ندادی؟ کلی بهانه آورد و در نهایت قرار شد که کتانی‌ها دست من امانت باشد تا او پول مرا بیاورد.

مقتول به سراغم آمد و گفت می‌خواهد به میهمانی برود و کتانی‌هایش را به او قرض بدهم. عصبانی شدم و دعوای ما بالا گرفت بعد مقتول چاقویی از جیبش درآورد. باهم درگیر شدیم که ناگهان چاقو از دست مقتول به زمین افتاد و من آن را برداشتم و ناخواسته دست به قتل زدم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.