کد خبر : 4191
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 14:47

موانع تولید در سیرجان رفع می شود

موانع تولید در سیرجان رفع می شود

امروز سه شنبه 18 آبان ماه، مسئولین شهرستان به منظور تسهیل و رفع موانع تولیدکنندگان با محوریت مسائل حوزه ثبت سفارش، از دو واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بازدید کردند. در این بازدید که با حضور امام جمعه محترم شهرستان، عباسپور معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان، غلامعباس عربپور سرپرست اداره صنعت معدن

امروز سه شنبه 18 آبان ماه، مسئولین شهرستان به منظور تسهیل و رفع موانع تولیدکنندگان با محوریت مسائل حوزه ثبت سفارش، از دو واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور امام جمعه محترم شهرستان، عباسپور معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان، غلامعباس عربپور سرپرست اداره صنعت معدن تجارت شهرستان و جمعی از مدیران و روسای ادارات برگزار شد، مشکلات واحدهای تولیدی با محوریت ثبت سفارش در دستور بررسی و اقدام عاجل قرار گرفت.

غلامعباس عربپور سرپرست اداره صنعت، معدن و دبیر کارگروه رفع موانع تولید شهرستان سیرجان ضمن تقدیر از مسئولان حاضر در این بازدید عنوان کرد:
برگزاری جلسات کارگروه رفع موانع تولید در محل کارخانه ها و کارگاه ها به صورت تخصصی و همچنین بازدید نزدیک مسئولین مرتبط از واحدهای صنعتی و دیدار با سرمایه گذاران و کارآفرینان علاوه بر آشنایی بیشتر با این واحدها باعث می شود حل مشکلات این واحدها با سرعت بیشتری صورت بگیرد.
در این دیدار مسئولین از کارخانه دوران الکترونیک (تولید بلندگو ماشین ) و بهارستان رایان(تولید تخته های هوشمند و رایانه بدون کیس)، مصوباتی در خصوص حل مشکلات این تولیدکنندگان به تایید جمع حاضر رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.