کد خبر : 6064
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 7:49

دوئل قرمز و آبی ها در سیرجان

دوئل قرمز و آبی ها در سیرجان
پرونده هفته چهارهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک دیدار مهم در سیرجان بسته می‌شود.

گل‌گهر- پرسپولیس؛ دوئلی گرم در دل کویر

به گزارش سیرجان رویداد: پرسپولیس که در شروع دوباره لیگ برتر پس از تعطیلات طولانی مدت برای جام جهانی دو تساوی را در دو بازی اخیرش به ثبت رسانده است، امروز در حالی برای دیدار برابر گل گهر به سیرجان سفر کرده که امیدوار است با کسب تمام امتیازات بازی خارج از خانه به روند تساوی های اخیر خود پایان داده و با سه امتیاز ارزشمند برابر یکی از مدعیان بالانشین به تهران بازگردد.

در شرایطی که بحران مهاجم و گلزنی یکی از اصلی ترین دغدغه های یحیی گل محمدی و تیمش محسوب می شود، سرخ پوشان باید برابر گل گهری به میدان بروند که با لغو دیدار هفته سیزدهمش برابر آلومینیوم به خاطر بارش شدید برف در اراک با یک بازی کمتر در مقایسه با پرسپولیس و فرصت استراحت بیشتر در خانه برابر حریف سرسختی صف آرایی می کند.

پرسپولیس در حالی برای رویارویی برابر گل گهر راهی سیرجان شده که شاگردان امیر قلعه نویی با 24 امتیاز از 12 بازی و یک بازی کمتر در مقایسه با رقبا جزو بالانشینان حال حاضر لیگ برتر به شمار می رود و کوچکترین لغزش از سوی حریفان می تواند گل گهر را به جایگاه بهتری در جدول برساند.

با این تفاسیر تقابل گل گهر برابر پرسپولیس برای هر دو تیم جدالی 6 امتیازی به شمار می رود که پیروزی و کسب سه امتیاز در این دیدار می تواند ارزش ویژه ای را برای آنها داشته باشد و تساوی در این بازی لبخند رضایت را بر لب دیگر رقبا نقش ببندد.

دیدار گل‌ گهر سیرجان و پرسپولیس تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان برگزار می شود.

گفتنی است، امیرسامان سلطانی، فرهاد مروجی، محمد عطایی و ایمان کهیش تیم داوری این بازی حساس و جذاب را تشکیل می دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.