کد خبر : 6412
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 خرداد 1402 - 9:03

مدیرعامل گل گهر به شایعات حضورش در انتخابات پایان داد

مدیرعامل گل گهر به شایعات حضورش در انتخابات پایان داد
ایمان عتیقی ساعاتی قبل در پستی اینستاگرامی به شایعات حضورش در انتخابات آتی مجلس پایان داد

به گزارش سیرجان رویداد: این پیام به شرح زیر می باشد:

این روزها پیام‌هایی از سوی دوستان و همشهریان عزیزم دارم که بزرگوارانه پیگیر حضور این‌جانب در انتخابات آتیِ مجلس شورای اسلامی هستند. از همین رو لازم دانستم نکاتی را به عرض این عزیزان برسانم: ‌

کاندیداتوری‌ام در انتخابات پیش رو از ارزش کارهایی که خصوصا در دو سال اخیر برای مردم انجام شده و هم‌چنین مسیر هدفمندی که طراحی کرده‌ایم، خواهد کاست و این ذهنیت را تقویت می‌کند؛ که شاید بده‌بستانی در کار بوده است، در حالی که این‌جانب‌ همه این‌ امورات را به نیت خدمت بیشتر به مردم انجام دادم نه کسب رای… ‌

مفتخر و خشنودم که در سال‌های اخیر حضورم در گل‌گهر در حد توانم و با ایجادِ حس همدلی و تکیه بر حرکت گروهی و هدفمند توانستیم، گل‌گهری متفاوت در اذهان مردم سیرجان خلق کنیم که ماحصل نهاییِ آن، اعتماد و اعتباری است که از هم‌قدمی و هم‌نفسی با مردم به بنده ارزانی شده است.

در این مسیر دشوار خصوصا در دو سال گذشته از تخریب‌های ناجوانمردانه‌ برخی آقایان معظم بی‌بهره‌ نبودم، تخریب‌هایی که چیزی نبودند جز نگرانی از حضور احتمالی‌ام ‌در انتخابات.

با توجه به جمع‌بندی موارد بالا اعتقادم بر این است که در گل‌گهر به مراتب بیش از نمایندگی مجلس برای کشورم، سیرجان و همشهریانم مفید‌ خواهم بود. در پایان با توجه به اهمیت تولید در این سال و نظر به تخصص فنی که در این حوزه دارم، مجددا ضمن قدردانی از الطاف همه شما عزیزان یادآور می‌شوم؛ هیچ تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس پیش‌رو‌ نداشته و ندارم و افتخارم این است به‌عنوان یک سرباز در جبهه تولید و اقتصاد کشور خدمت کنم.

 خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

ایمان عتیقی خرداد۱۴۰۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.