کد خبر : 710
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 12:38

سیرجان، میزبان جشنواره قرآن و عترت

سیرجان، میزبان جشنواره قرآن و عترت

به گزارش عصرسیرجان؛ جلسه هماهنگی برنامه های جشنواره قرآن و عترت صبح امروز با حضور امام جمعه، معاون عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگی شهرستان در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد. در این جلسه مهندس آرش معاون عمرانی فرماندار ضمن بیان برنامه های جشنواره استانی قرآن و عترت گفت: جشنواره قرآن و عترت به

به گزارش عصرسیرجان؛ جلسه هماهنگی برنامه های جشنواره قرآن و عترت صبح امروز با حضور امام جمعه، معاون عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگی شهرستان در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد.
در این جلسه مهندس آرش معاون عمرانی فرماندار ضمن بیان برنامه های جشنواره استانی قرآن و عترت گفت: جشنواره قرآن و عترت به مناسبت هفته قرآن و عترت در سراسر استان برگزار می گردد و سهم سیرجان از این جشنواره میزبانی دو بخش تاتر خیابانی و آواها و نغمه های قرآنی است که بایستی به نحو احسن انجام پذیرد.
وی افزود: هدف از این جشنواره ترویج قرآن و آشنایی بیشتر مردم با قرآن است. آثار برگزیده در این جشنواره به دبیر خانه ارسال و پذیرفته شدگان نهایی برای اجرای کار خود در روز اختتامیه به سیرجان خواهند آمد.
امام جمعه محترم نیز در بخشی از سخنان خود از تقارن ایام الله دهه فجر و هفته قرآن و عترت به نیکی یاد کرد و گفت: میزبانی شهرستان سیرجان در دو بخش ذکر شده بسیار خوب و فرصت مغتنمی است برای پرورش انگیزه های قرآنی شهرستان.
در ادامه جلسه نسبت هماهنگی لازم جهت  میزبانی این جشنواره در سیرجان گفتگو و تصمیمات لازم اخذ شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.