کد خبر : 962
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 15:08

صدای اعتراض کارکنان روغن نباتی فریکو

صدای اعتراض کارکنان روغن نباتی فریکو

صبح امروز جمعی از کارکنان شرکت روغن نباتی فریکو سیرجان در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماهه حقوق خود دست به اعتراض زدند. شركت فريكو كه روغن توليدی‌ آن در ايران با نام تجاری «نينا» شناخته می ‌شود در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌هايشان در نامه ای به نماینده مردم سیرجان بردسیر در مجلس شورای

صبح امروز جمعی از کارکنان شرکت روغن نباتی فریکو سیرجان در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماهه حقوق خود دست به اعتراض زدند.

شركت فريكو كه روغن توليدی‌ آن در ايران با نام تجاری «نينا» شناخته می ‌شود در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌هايشان در نامه ای به نماینده مردم سیرجان بردسیر در مجلس شورای اسلامی خواهان پیگیری این مشکل شدند.

این اعتراضات پیشینه تاریخی دارد طی چند سال گذشته هر ساله شاهد اعتراض و اعتصاب کارکنان این شرکت تهرانی بودیم که با عدم پرداخت به موقع حقوق کارکنانش همیشه در راس اخبار بوده است.

سال 90 نیز زمزمه های تعطیلی این شرکت بزرگ تولید روغن نباتی کشور نیز به گوش می رسید اما محقق نشد.

يكي از كارگران معترض كه نخواست نامش درج شود به تسنیم گفت: سال پیش حقوق كارگران به موقع پرداخت نشده و پرداخت حقوق‌ها حداقل با تاخير دو تا سه ماهه همراه بوده است.

به گفته اين كارگر معترض تاخير سه ماهه پرداخت حقوق و پرداخت نشدن عیدی و پاداش کارگران شرکت مشکلات زیادی را برای اکثریت خانواده های این شرکت ایجاد کرده است و در شرایط سختی هستیم .

وی افزود: فريكو شركت تولیدی نمونه ای در سطح کشور است همیشه روغن توليد‌ شده به فروش ميی رسد و همیشه انبار های شرکت خالی هستند.

این کارگر معترض گفت: مسئولان و مدیران شرکت پاسخگوی مشکلات کارگران نیستند و برای پرداخت نشدن چند ماهه حقوق ها نیز جوابی نمی دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.