کد خبر : 3464
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 12:41

گل گهر متقاضی ساخت دامپتراک

گل گهر متقاضی ساخت دامپتراک

به گزارش سیرجان رویداد: در نشست اخیر ؛ شرکت های بزرگ معدنی با راهبری ایمیدرو، آمادگی خود را برای خرید چندین دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی اعلام کردند. غلامرضا روزبهانی معاون مالی و اداری ایمیدرو در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسات گفت: در بخش ساخت ماشین آلات و تجهیزات، خانه معدن ایران نیازهای بخش

به گزارش سیرجان رویداد: در نشست اخیر ؛ شرکت های بزرگ معدنی با راهبری ایمیدرو، آمادگی خود را برای خرید چندین دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی اعلام کردند.

غلامرضا روزبهانی معاون مالی و اداری ایمیدرو در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسات گفت: در بخش ساخت ماشین آلات و تجهیزات، خانه معدن ایران نیازهای بخش معدن کشور از قبیل بولدوزر، بیل مکانیکی، شاول، غلتک، دامپتراک و… را به شرکت هپکو اعلام کرد.

وی  افزود: از سوی دیگر در جلسات فوق ساخت دامپتراک ۳۵ تنی و بالاتر مورد تاکید قرار گرفت که بر این اساس شرکت هپکو پیشنهادات خود را در زمینه ساخت دامپتراک ۳۵ تنی نهایی کرده و طرف های تفاهمنامه قرارداد تامین ماشین آلات از شرکت هپکو را تهیه کنند.

این مقام مسوول گفت: همچنین پیمانکاران شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه خانه معدن ایران از نیاز این شرکت به ۳۵ دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی خبر دادند.

روزبهانی اعلام کرد: درخصوص تفاهمنامه شرکت هپکو با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، قرارداد ساخت یک دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی به عنوان نمونه از طریق مهندسی معکوس و نیز تفاهمنامه ساخت ۳۹ دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی بین شرکت هپکو با شرکت گوهرپویش گام(گل گهر۲) در حال نهایی شدن است و ظرف یک ماه آینده قرارداد و تفاهمنامه مذکور امضاء و مبادله خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.