کد خبر : 1265
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 14:47

مجمع عمومی سالیانه شرکت گل گهر در تهران برگزار می شود

مجمع عمومی سالیانه شرکت گل گهر در تهران برگزار می شود

رویداد نیوز : مجمع عمومی سالیانه شركت معدنی صنعتی گل گهر با حضور سهامداران ، هیت مدیره، مدیرعامل ، معاونین و دیگر مدیران ارشد شرکت و سهامداران حقیقی و حقوقی در تالار وزارت كشور در تهران برگزار شد. در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران شرکت برگزار می شود، مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت گزارشی

رویداد نیوز : مجمع عمومی سالیانه شركت معدنی صنعتی گل گهر با حضور سهامداران ، هیت مدیره، مدیرعامل ، معاونین و دیگر مدیران ارشد شرکت و سهامداران حقیقی و حقوقی در تالار وزارت كشور در تهران برگزار شد.
در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران شرکت برگزار می شود، مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت گزارشی از عملکرد این شرکت در سال 1395 و همچنین برنامه های سال 1396 را تشریح  کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ، افزایش بهره وری ، در اولویت بودن تامین کامل نیاز داخلی به سنگ آهن، تمرکز بر تولید فولاد و محصولات فولادی، توجه به اکتشاف معادن، در دست اجرا بودن هزاران میلیارد تومان طرح و افزایش تولید از جمله اقدامات این شرکت در سال 95 بوده است.
با بهره برداری از طرح های گل گهر علاوه بر ایجاد تحول و شکوفایی اقتصادی در سطح ملی و منطقه ای ، برای صدها نفر از جوانان منطقه فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان با داشتن معادن غنی سنگ آهن یکی از مطرح ترین قطب های فعال معدنی صنعتی در خاورمیانه است که دارای قابلیت های بسیاری میباشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.