کد خبر : 1290
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 تیر 1396 - 0:10

بینی بازیکن گل گهر شکست/عکس

بینی بازیکن گل گهر شکست/عکس

رویداد نیوز: علی خسرونژاد مهاجم جوان و آینده دار گل گهر که به تازگی به این تیم ملحق شده است، در جریان بازی دیروز این تیم با نفت تهران و با برخوردی که با علیرضا عزتی، کاپیتان نفت تهران داشت، دماغش شکست و دست کم سه الی چهار هفته دور از میادین خواهد بود. همچنین از سیرجان خبر می‌رسد که مدیران باشگاه

رویداد نیوز: علی خسرونژاد مهاجم جوان و آینده دار گل گهر که به تازگی به این تیم ملحق شده است، در جریان بازی دیروز این تیم با نفت تهران و با برخوردی که با علیرضا عزتی، کاپیتان نفت تهران داشت، دماغش شکست و دست کم سه الی چهار هفته دور از میادین خواهد بود.

همچنین از سیرجان خبر می‌رسد که مدیران باشگاه گل گهر طی جلسه‌ای که در چند روز گذشته انجام دادند، مصوب شد تا ظرف دو، سه روز آینده 40 درصد از مبالغ قرارداد کلیه بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود تا تیم با روحیه بالایی پای به مسابقات لیگ یک بگذارد.

گفتنی است گل گهر فصل گذشته در آستانه لیگ برتری شدن قرار داشت که در دقایق پایانی مسابقات لیگ یک، نتوانست به این مهم دست یابد و امسال با برنامه ریزی درست و صرف هزینه‌های کافی، قصد دارند با وینگو بگوویچ به لیگ برترصعود کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.