کد خبر : 1349
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 16:13

برای اینکه مشکلات کار در سیرجان حل شود هیچ محدودیتی نداریم

برای اینکه مشکلات کار در سیرجان حل شود هیچ محدودیتی نداریم

نشست بومی سازی اشتغال جوانان با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان بردسیر در مجلس شورای اسلامی در اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سیرجان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، نماینده مردم سیرجان بردسیر در این نشست گفت: برای بحث اقتصاد مقاومتی کارهای بزرگی از

نشست بومی سازی اشتغال جوانان با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان بردسیر در مجلس شورای اسلامی در اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سیرجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، نماینده مردم سیرجان بردسیر در این نشست گفت: برای بحث اقتصاد مقاومتی کارهای بزرگی از جمله اینکه ۲۵۰۰ نفر در شهرستان سامان رصد شده اند و زمینه های اشتغال طی سال جاری در شهرستان به طور ویژه ای ایجاد شده است.

حسن پور ضمن تبریک روز ملی مهارت و کارآفرینی تصریح کرد: برخی از واحد های صنعتی و کارگاه های تولیدی دچار مشکلات متعدد هستند که با حضور معاون اقتصادی استاندار برای حل فصل آنها تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در رابطه با سامانه رصد شهرستان سیرجان با فاصله زیادی از کل استان جلو هست که با تلاش همه مسئولان محقق شد.

حسن پور اعلام کرد: برای اینکه مشکلات کار در سیرجان حل شود هیچ محدودیتی نداریم و هر میزان بودجه هم لازم باشد تامین خواهد شد.

وی افزود:قریب چندین هزار جوان بیکار در شهرستان داریم و باید به آن ها آموزش کسب درآمد بدهیم  و هر اندازه که شغل تعریف کنید مشکل پرداخت وام اشتغال آن رفع خواهد شد.

میرزایی معاون اقتصادی استاندار نیز در این نشست گفت: تشکیلات حوزه جذب و سرمایه گذاری استانداری از ابتدای امسال راه اندازی شده و کار گروه اشتغال زیر مجموعه حوزه ما است،کار باید در شهرستان ها به صحنه اجرا برسد.

وی افزود: شهرستان ها متولی کار در استان هستند، ما برای اولین بار طرحی در استان ارائه داده ایم و آن هم شکل عملیاتی دادن به حوزه های اجرا در شهرستان ها با محوریت فرمانداران است.

میرزایی درباره موقعیت شهرستان سیرجان اذعان داشت: موقعیت استراتژیک و منطقه ای شهرستان سیرجان در کشور بی نظیر است و باید از ظرفیت های شهرستان به بهترین وجه استفاده گردد.

وی در پایان گفت: امسال ۳۴ میلیارد تومان بودجه در استان برای مشاغل خانگی در نظر گرفته ایم و در بحث گلیم شیرکی پیچ شهرستان سیرجان اقدامات خوبی صورت گرفت و لازم است که صنایع دستی شهرستان گسترش و توسعه پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.