کد خبر : 1387
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 مرداد 1396 - 14:50

13 مرداد پایان کار شورای چهارم سیرجان

13 مرداد پایان کار شورای چهارم سیرجان

به گزارش رویداد نیوز: به موجب مصوبه مجلس، دوره فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا 4 سال است که از 14 مردادماه شروع و در 13 مردادماه چهار سال بعد خاتمه می‌یابد. طبق تبصره این ماده، دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا در 13 مردادماه 1396 خاتمه یافته و دوره پنجم این شوراها از 14

به گزارش رویداد نیوز: به موجب مصوبه مجلس، دوره فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا 4 سال است که از 14 مردادماه شروع و در 13 مردادماه چهار سال بعد خاتمه می‌یابد. طبق تبصره این ماده، دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا در 13 مردادماه 1396 خاتمه یافته و دوره پنجم این شوراها از 14 مردادماه 1396 آغاز می‌شود.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت شورای چهارم، اظهار داشت: هنوز حکم رئیس جمهور به شوراها ابلاغ نشده است.

وی افزود: مسیر قانونی برای شروع فعالیت دوره پنجم شورای شهر باید طی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای نگهبان زمان فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران را ۱۳ مردادماه اعلام کرده است.

چمران یادآور شد: آخرین جلسه شورای شهر این دوره با حضور فرماندار تهران خواهد بود تا بتوانیم گزارش پایانی کار خود را ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: از زمانی که قانون به ریاست جمهوری ابلاغ می شود، رئیس جمهور ۱۰ روز فرصت دارد تا آن را اجرایی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از قبل اعلام کرده بودیم که برای پایان فعالیت شورای چهارم در مردادماه آمادگی داریم، به همین منظور در این خصوص گزارش شورای چهارم را هم آماده کرده ایم.

گفتنی است طبق مصوبه مجلس شورای چهارم سیرجان 13 مرداد ماه به کار خود پایان خواهد داد و پس از مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم رسما جلسات شورای شهر با حضور اعضای جدید برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.