کد خبر : 1389
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 مرداد 1396 - 17:05

همایش کارآفرینی در سیرجان برگزار شد

همایش کارآفرینی در سیرجان برگزار شد

به گزارش رویداد نیوز : دومین همايش کارآفرینی شهرستان سيرجان با حضور پرشور کارآفرینان شهرستان در سالن هلال احمر برگزار گرديد. به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي سيرجان: حامد هاديان رئیس اداره تعاون کار رفاه اجتماعی ضمن اشاره به اقدامات گوناگون اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي سيرجان در زمینه اشتغال

به گزارش رویداد نیوز : دومین همايش کارآفرینی شهرستان سيرجان با حضور پرشور کارآفرینان شهرستان در سالن هلال احمر برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي سيرجان: حامد هاديان رئیس اداره تعاون کار رفاه اجتماعی ضمن اشاره به اقدامات گوناگون اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي سيرجان در زمینه اشتغال زایی، از حمايت جدي اين اداره از كارآفرینان و تلاشگران شهرستان جهت رونق فضاي كسب و كار و برطرف شدن مشكلاتشان خبر داد .
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان كرمان هم با حضور در اين همايش ضمن تبريك دهه کرامت و روز کارآفرینی اشاره به جايگاه و نقش والاي كارآفرینان در توسعه اقتصادي كشور و خواهان همكاري گسترده همه دستگاههاي ذيربط براي حل مشكلات كارآفرینان و حمايت جدي از آنها شد.

دکتر مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان نیز در این همایش گفت: بيكاري و ايجاد اشتغال يكي از موضوعات مهمي است كه به شدت مورد توجه مسئولين و دولت قرار گرفته است.

مکی آبادی ادامه داد: امسال باید بتوانيم با يك همت همگاني در راستاي بهبود وضعيت اشتغال شهرستان گام برداريم.

حسن پور نماينده مردم سيرجان و بردسير در مجلس شوراي اسلامي هم ضمن اشاره به اقدامات گسترده مجلس شوراي اسلامي در راستاي حمایت از کارآفرینان و حل مشکل اشتغال جوانان عنوان نمود : محور كار مسولين شهرستان حمايت از كار و كارآفريني و تكريم تلاشگران این عرصه است و ما تمام عزم خود را براي بهبود وضعيت اشتغال افراد بومي شهرستان بكار خواهيم بست.
مدیران عامل بانکهای سپه و صادرات استان هم در این همایش بر اعلام هماهنگی کامل شعب خود با کارآفرینان سیرجانی تاکید نمودند.
لازم به ذكر است اين همايش در ادامه با برنامه هايي همچون: تجلیل از کارآفرینان نمونه،کارگاه آموزشی کارآفرینی،اجراي سرود توسط گروه ناشنوایان و …. همراه بود،
در پایان همایش نیز از طرف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به شرکت کننده گان لوح و گواهینامه حضور در همایش کارآفرینی تقدیم شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.