کد خبر : 1419
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 14:36

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی کرمان در مجلس: مسئولان باید پاسخگوی خبرنگاران باشند

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی کرمان در مجلس: مسئولان باید پاسخگوی خبرنگاران باشند

نماینده مردم فهرج، ریگان، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران شرق استان مشکلات را منعکس کنند و خواستار پاسخگویی مسؤولان برای رفع آن شوند. حبیب‌الله نیکزادی‌پناه با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: خبرنگاران رکن

نماینده مردم فهرج، ریگان، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران شرق استان مشکلات را منعکس کنند و خواستار پاسخگویی مسؤولان برای رفع آن شوند.
حبیب‌الله نیکزادی‌پناه با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: خبرنگاران رکن توسعه در جامعه هستند و اطلاع‌رسانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
نماینده مردم فهرج، ریگان، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه، کار خبرنگاری را کاری بسیار بزرگ و خطیر دانست و بیان کرد: مسؤولان باید پاسخگوی خبرنگاران باشند و تعامل همه‌جانبه‌ای با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران منطقه داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران نیز در توسعه شرق کرمان به مسؤولان کمک کنند از خبرنگاران خواست مشکلات را منعکس کنند و خواستار پاسخگویی مسؤولان برای رفع آن شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.