کد خبر : 1722
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 17:46

کلنگ بیمارستان فوق تخصصی سیرجان به زمین خورد

کلنگ بیمارستان فوق تخصصی سیرجان به زمین خورد

همایش خیرین مجمع سلامت با حضور پروفسور شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دکتر رشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد. به گزارش سیرجان رویداد؛ دکتر شهریاری در این همایش با اشاره به اهمیت و نقش بهداشت و درمان در سلامت جامعه گفت: تمام تلاش

همایش خیرین مجمع سلامت با حضور پروفسور شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دکتر رشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

به گزارش سیرجان رویداد؛ دکتر شهریاری در این همایش با اشاره به اهمیت و نقش بهداشت و درمان در سلامت جامعه گفت: تمام تلاش ما براین است که برای مردم در حوزه سلامت اتفاقی نیفتد. مردم نیز باید در این راستا مطالبه گر باشند. مطالبه گری مردم باعث می شود که مسئولین صدای مردم را بشنوند.

وی افزود: سیرجان در بحث خیرین سلامت بسیار فعال است و اقدامات خوبی را در این زمینه شاهد هستیم که امید است به همین روال ادامه پیدا کند.
همچنین کلنگ زنی بیمارستان 64 تختخوابی فوق تخصصی مجمع خیرین سلامت با اعتبار 560 میلیارد ریال و زیر بنای 20هزار متر مربع در چهار طبقه ؛ افتتاح کلینیک فوق تخصصی چشم با اعتبار 25میلیارد ریال و افتتاح مرکز بیماران خاص با اعتبار 15 میلیارد ریال از جمله برنامه های روز چهارم هفته دولت در سیرجان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.