کد خبر : 2055
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 13:44

زیرساخت های فعالیت فرهنگی از مهمترین وظایف امامان جمعه

زیرساخت های فعالیت فرهنگی  از مهمترین وظایف امامان جمعه

به گزارش سیرجان رویداد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان نیز در جمع طلاب این شهرستان، بر لزوم گسترش فعالیت های دینی در منطقه تأکید نمود و خاطرنشان کرد: مراکز علمی به ویژه حوزه  های علمیه و دانشگاه ها باید نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام بیشتری داشته باشند. وی


به گزارش سیرجان رویداد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان نیز در جمع طلاب این شهرستان، بر لزوم گسترش فعالیت های دینی در منطقه تأکید نمود و خاطرنشان کرد: مراکز علمی به ویژه حوزه  های علمیه و دانشگاه ها باید نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: با همکاری حوزه علمیه و دانشگاه شهرستان سیرجان، مقرر شد تا کارگروهی برای تشریح وظایف نهادها تاسیس و برای عملیاتی سازی منویات رهبر معظم انقلاب اقدامات بایسته ای صورت گیرد.

امام جمعه سیرجان به برنامه های فرهنگی شهرستان در ایام نوروز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: کار فرهنگی بسیار خوبی توسط نهادهای فعال فرهنگی شهرستان سیرجان آغاز شده است؛ امیدواریم بتوانیم در ایام نوروز به دستاوردهای ارزشمندی درعرصه ارتقاء سطح فرهنگی شهرستان دست یابیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، فراهم سازی زیرساخت های فعالیت فرهنگی را از مهمترین وظایف امامان جمعه دانست و ابراز داشت: کارگروهی با حضور پنج نفر از مدیران و مسئولان شهرستان تشکیل شده که به منظور کنترل بر تبلیغات سوء و هجمه های فرهنگی دشمن، مسئولیت صدور مجوز فعالیت های فرهنگی در شهرستان را بر عهده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.