کد خبر : 2141
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 0:52

پایان انتظار ۱۲ ساله گل گهر برای صعود به لیگ برتر

پایان انتظار ۱۲ ساله گل گهر برای صعود به لیگ برتر

به گزارش سیرجان رویداد؛ دیدار 2 تیم فوتبال گل گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر از ساعت 17 عصر امروز(سه شنبه) در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان آغاز شد و سیرجانی ها در خاتمه این مسابقه با تک گل دیرهنگام پیمان رنجبری در وقت های تلف شده نیمه دوم، کار را با یک پیروزی شیرین سه امتیازی

به گزارش سیرجان رویداد؛ دیدار 2 تیم فوتبال گل گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر از ساعت 17 عصر امروز(سه شنبه) در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان آغاز شد و سیرجانی ها در خاتمه این مسابقه با تک گل دیرهنگام پیمان رنجبری در وقت های تلف شده نیمه دوم، کار را با یک پیروزی شیرین سه امتیازی یکسره کردند.
بزرگترین لحظه تاریخی استان کرمان بالاخره در سال 98 رقم خورد و تیم گل گهر سیرجان با صعود خود توانست پایانی خوش برای پنج سال دوری استان از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور بسازد.
استان کرمان با زیرساخت های بسیار و استعدادهای ناب فوتبالی نشان داد که ظرفیت حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد که با فرستادن یک نماینده به این رقابت ها خود را به عنوان استانی مدعی در فوتبال به اثبات رسانید.
همچنین با وجود صعود تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان به لیگ دسته یک فوتبال کشور این استان همچنان سه نماینده در رقابت های فصل آینده جام آزادگان خواهد داشت که نشان می دهد کرمان می تواند حتی نماینده های بیشتری در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد.
شاگردان وینکو بگوویچ که در بسیاری از لحظات این مسابقه تیم برتر میدان بودند، موقعیت های بسیاری روی دروازه ماهشهری ها خلق کردند و تیم گل گهر سیرجان سرانجام در دقیقه 95 این مسابقه مزد حملات خود را گرفت و با یک گل به برتری دست یافتند.
گل گهر سیرجان از ابتدای این دیدار با ترکیب مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، حسام پورهاشم، بهمن کامل، مهران گلزاری، محسن آذرباد، حمید گلزاری، پیمان نامور، مهرداد آوخ، محمدامین درویشی و پیمان رنجبری به میدان رفت و لحظه ای پر افتخار را در تاریخ این مرز و بوم رقم زد.
گل گهر سیرجان پس از این دیدار با 55 امتیاز، 46 گل زده و 26 گل خورده از 29 بازی خود یک هفته به پایان رقابت های جام آزادگان، عنوان قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب کرد و پس از ۱۲سال حضور در این رقابت ها طعم صعود را چشید.
شهرداری ماهشهر نیز که با شکست در این مسابقه تنها 22 امتیاز از 29 مسابقه خود کسب کرده، پس از 2 فصل حضور در جام آزادگان، به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.
از حواشی این دیدار حضور رئیس هیات فوتبال استان و مدیرکل ورزش و جوانان کرمان در ورزشگاه مملو از جمعیت امام علی(ع) سیرجان بود که در تمامی 90 دقیقه نماینده این استان را همراهی کردند و صعود به لیگ برتر را در کنار هواداران سیرجانی جشن گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.