کد خبر : 2205
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 9:16

تعامل روابط عمومی با مردم ، کمک کننده ایجاد اعتماد در جامعه است

تعامل روابط عمومی با مردم ، کمک کننده ایجاد اعتماد در جامعه است

به گزارش سیرجان رویداد؛ سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم جایگاه روابط عمومی را مهم عنوان کرد و گفت: در بدو ورود خود به فرمانداری ویژه سیرجان اولین جلسه کاری خود را با رسانه های سیرجان برگزار کردم و با برگزاری گردهمایی روابط عمومی های استان در آستانه روز روابط عمومی می خواهم

به گزارش سیرجان رویداد؛ سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم جایگاه روابط عمومی را مهم عنوان کرد و گفت: در بدو ورود خود به فرمانداری ویژه سیرجان اولین جلسه کاری خود را با رسانه های سیرجان برگزار کردم و با برگزاری گردهمایی روابط عمومی های استان در آستانه روز روابط عمومی می خواهم بر این نکته تاکید کنم که جایگاه رسانه و روابط عمومی را به خوبی می شناسم و درک می کنم اما باید خاطر نشان کنم این که روابط عمومی فقط یک عنوان در سازمان باشد کاری از پیش نمی برد.
وی افزود: برخی دستگاه های اجرایی روابط عمومی را صرفا برای تایید و یا تکذیب می خواهند در حالی که این ماموریت روابط عمومی نیست. روابط عمومی در یک سازمان به معنای ارتباط سالم ، شفاف و پویا با مردم و مخاطب است. واحد روابط عمومی سخنگوی سازمان خود است که اختیارات لازم را دارد و جسارت لازم را هم باید داشته باشد.
محمود آبادی تعامل با مردم را رکن اصلی روابط عمومی ها دانست و گفت: اگر سازمان ها به واسطه روابط عمومی های خود تعامل خوبی با مردم نداشته باشند نمی توانند اعتماد آنها را جلب کنند. اگر مردم به مسئولان اعتماد کنند قطعا بخش عمده ای از مشکلات دستگاه های اجرایی ما حل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی عمده ترین مسائله در هر روابط عمومی است که متاسفانه نیروی متخصص و با تحصیلات مرتبط به تعداد انگشتان دست هم در استان یافت نمی شود. برخی تخصص لازم را ندارند و بعضا مدیران هم در انتخاب نیروهای خود دقت نمی کنند چراکه اعتقادی به روابط عمومی ندارند . نقش روابط عمومی شاید از مدیر دستگاه اجرایی هم مهمتر باشد. ثبات مدیریتی در حوزه های مختلف به واسطه روابط عمومی ها اتفاق می افتد که اگر با تدابیر لازم و آگاهی این اتفاق بیافتد یک سازمان می تواند همواره سرافراز و موفق عمل کند.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان ارتباط رسانه ها با سازمان های اداری را عامل خود ارزیابی این سازمان ها دانست و گفت: مدیران ادارات بایستی در اتاق خود را به روی رسانه ها باز کنند . رسانه ها می توانند عملکرد مسئولان را نقد کنند به شرط آن که نقد آنها منصفانه و سازنده باشد. از تمامی رسانه ها و روابط عمومی های شهرستان می خواهم انتقادات و پیشنهادات خود را به بنده اعلام کنند تا با بهره گیری از آنها بتوانم خدمتگزار صادقی برای مردم شریف سیرجان باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.