کد خبر : 226
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - 13:40

میزان زلزله شهداد چقدر است؟/احساس زلزله در سیرجان

میزان زلزله شهداد چقدر است؟/احساس زلزله در سیرجان

جانشین ستاد بحران استان کرمان با اشاره به زلزله 5 ریشتری چند لحظه پیش در منطبقه شهداد، گفت: خسارات این زلزله در حد فرو ریختن دیوارهای گلی می باشد و تا کنون براساس گزارشی که از مسئولین محلی گرفته شده، هیچ گزارشی از تلفات جانی نداشته ایم. ابوالقاسم سیف الهیدر خصوص زلزله چند لحظه پیش

جانشین ستاد بحران استان کرمان با اشاره به زلزله 5 ریشتری چند لحظه پیش در منطبقه شهداد، گفت: خسارات این زلزله در حد فرو ریختن دیوارهای گلی می باشد و تا کنون براساس گزارشی که از مسئولین محلی گرفته شده، هیچ گزارشی از تلفات جانی نداشته ایم.

ابوالقاسم سیف الهیدر خصوص زلزله چند لحظه پیش در استان کرمان گفت: در ساعت 12 و 51 دقیقه و 42 ثانیه امروز پنجشنبه 11 آذر ماه شهداد کرمان لرزید.

وی افزود: این زلزله به بزرگی 5 ریشتر می باشد، در محدوده شهداد به وقوع پیوسته است.

جانشین ستاد بحران استان کرمان به میزان خسارات وارده از این زلزله اشاره و اظهار کرد: خسارات این زلزله در حد فرو ریختن دیوارهای گلی می باشد و تا کنون براساس گزارشی که از مسئولین محلی گرفته شده، هیچ گزارشی از تلفات جانی نداشته ایم.

وی با اشاره به آماده باش و حضور هلال احمر و ارژانس در منطقه، تصریح کرد: اگر مصدومی در این زلزله باشد به صورت سروپایی می باشد.

گفتنی است این زلزله در سیرجان ، رفسنجان و کرمان نیز به شدت احساس شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.