کد خبر : 2490
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 تیر 1398 - 4:10

آزادی ۲۳ زندانی در سیرجان

آزادی ۲۳ زندانی در سیرجان

به گزارش سیرجان رویداد، مدیر کل اداره زندان‌های استان کرمان گفت: در دهه کرامت ۲۳ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان سیرجان با رضایت شاکیان زمینه آزادی آنان فراهم شد. رمضان امیری مدیر کل اداره زندان‌هایاستان کرمان امروز با حضور در کمیته صلح و سازشبرای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سیرجان گفت: با توجه به برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه مبارک

به گزارش سیرجان رویداد، مدیر کل اداره زندان‌های استان کرمان گفت: در دهه کرامت ۲۳ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان سیرجان با رضایت شاکیان زمینه آزادی آنان فراهم شد.

رمضان امیری مدیر کل اداره زندان‌هایاستان کرمان امروز با حضور در کمیته صلح و سازشبرای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سیرجان گفت: با توجه به برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان و کمک‌های خیرین و متولیان صنعتی و معدنی استان می‌بایست که ۲۹۱ نفر زندانی غیرعمد در زندان‌های استان آزاد شوند و ما امروز مجموعه خیرین و صنعت و معدن سیرجان را در ندامتگاه این شهر جمع کردیم تا بر اساس دستور رئیس حوزه قضایی استان شکات و زندانیان در حضور یکدیگر بتوانند رضایت یکدیگر را با حمایت و کمک خیرین جلب کنند.

رمضان امیری افزود: در دهه کرامت این لطف شامل حال مددجویان شد و ۲۳ زندانی جرائم غیرعمد در این شهرستان با مبلغ ۳۵ میلیارد ریال بدهی زمینه آزادی آنان فراهم شد.

وی گفت: در صدد هستیم تا پایان تیرماه ۲۹۱ زندانی غیر عمد در سطح استان کرمان را که بدهکار مالی هستند به آغوش خانواده هاشان برگردانیم و حلقه‌های صلح و سازش این روند را سرعت بخشیده است و می‌خواهیم با آزادی آنان که تحقق می‌یابد هیچ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان نباشد.

درجلسه کمیته صلح و سازش زندانیان سیرجان ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را ۳۱ شاکی از زندانیان جرائم غیر عمد را بخشیدند و می‌توان گفت که کمک کردند تا زمینه آزادی ۲۳ زندانی از زندان سیرجان فراهم شد و به گفته مدیر کل زندان‌های استان شاکیان بهترین خیرین در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.