کد خبر : 2533
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 تیر 1398 - 18:58

تمامی پروژه های نیمه تمام سیرجان تا پایان سال تکمیل شوند

تمامی پروژه های نیمه تمام سیرجان تا پایان سال تکمیل شوند

به گزارش سیرجان رویداد فرماندار ویژه سیرجان : هیچ پروژه نیمه تمامی نباید در سیرجان باشد سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان و جمعی از مسئولان شهرستان از 14 مدرسه خیر ساز در دست احداث شهرستان بازدید کردند.محمودآبادی در این بازدید عنوان کرد: این که آموزش و پرورش بتواند کمک خیرین را در ساخت مدارس و فضاهای

به گزارش سیرجان رویداد فرماندار ویژه سیرجان : هیچ پروژه نیمه تمامی نباید در سیرجان باشد سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان و جمعی از مسئولان شهرستان از 14 مدرسه خیر ساز در دست احداث شهرستان بازدید کردند.
محمودآبادی در این بازدید عنوان کرد: این که آموزش و پرورش بتواند کمک خیرین را در ساخت مدارس و فضاهای آموزشی جذب کند یک هنر والاست.
وی افزود: خلایی که دولت برای جذب اعتبار در توسعه مدارس دارد را خیرین مدرسه ساز در سیرجان پوشش دادند و این مایه افتخار است که در استان رتبه اول مدرسه سازی توسط خیرین را داریم. در کشور هم سیرجان نسبت به شهرستان های هم طراز خودش اول است.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان خاطر نشان کرد: هر سال حدود 25 مدرسه به مجموعه فضاهای آموزشی شهرستان اضافه می شود که جای تقدیر دارد. از 14 باب مدرسه خیرساز که در دست احداث است، 5 تا از آنها از اول مهر ماه آغاز به فعالیت خواهد کرد. یک باب استخر هم ویژه معلمان و دانش آموزان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
محمودآبادی توسعه فضای ورزشی را نیاز ضروری شهرستان خواند و ادامه داد: ساخت این مدارس در دو وجه آرامش روانی را بر جامعه حاکم می کند. در وهله اول به معلمان این آرامش روانی را می دهد که در مدارسی تدریس می کنند که نوساز است و از نظر فنی در مقابل زلزله مقاوم است و در وهله دوم اثر روانی خوبی بر اولیای دانش آموزان دارد که فرزندشان در یک محیط نو و استاندارد تحصیل می کنند.
وی خاطر نشان کرد: با پیوند آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس و خیرین سعی می کنیم تمام دغدغه های آموزشی شهر برطرف شود و نواقص موجود را در صورتی که خیرین و اداره کل نوسازی مدارس امکان برطرف کردن نداشته باشند ما به عنوان نماینده دولت در سیرجان از منابع غیر دولتی تامین خواهیم کرد.
سرپرست فرمانداری سیرجان افزود: تمامی پروژه های نیمه تمام شهرستان به ویژه مدارس خیر ساز باید تا پایان سال تکمیل شوند و در سال جدید اگر پروژه ای آغاز می شود باید پروژه جدیدی باشد.
وجود پروژه های نیمه تمام و تاخیر در ساخت و تکمیل آنها در شان شهری مثل سیرجان که گردش مالی بالا و خیر فراوان دارد نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.