کد خبر : 2548
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 مرداد 1398 - 1:18

زباله های عفونی رها شده در سیرجان جمع‌آوری شد

زباله های عفونی رها شده در سیرجان جمع‌آوری شد

به دستور سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان زباله های عفونی بیمارستانی که در حاشیه زیدآباد رها شده بودند، جمع آوری شد. پس از اعلام سرپرست فرمانداری مبنی بر ضرورت رسیدگی به وضعیت زباله های بیمارستانی رها شده در محیط، با پیگیری روابط عمومی فرمانداری و به همت دهیاری محمدیه و شهرداری زیدآباد این زباله ها در

به دستور سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان زباله های عفونی بیمارستانی که در حاشیه زیدآباد رها شده بودند، جمع آوری شد. پس از اعلام سرپرست فرمانداری مبنی بر ضرورت رسیدگی به وضعیت زباله های بیمارستانی رها شده در محیط، با پیگیری روابط عمومی فرمانداری و به همت دهیاری محمدیه و شهرداری زیدآباد این زباله ها در محیطی مناسب دفن شدند.سرپرست فرمانداری در این خصوص گفت: چندی قبل مشاهده شد فرد یا افرادی زباله های پزشکی و عفونی را شبانه در اطراف جاده در کنار روستای محمدیه رها کردند. این کار اصولی و اخلاقی نبود و می‌طلبید محیط زیست و شهرداری از طریق مراجع قضائی با هر شخصی که این کار را انجام داده برخورد قانونی داشته باشند.
وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر، توانستیم از طریق دهیاری محمدیه و شهرداری زیدآباد این زباله ها را دفن و محیط زیست و افراد ساکن در منطقه را از ابتلاء به بیماری‌های مرتبط محافظت نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.