کد خبر : 2573
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 15:18

رشد خیره کننده ارزش سهام گهرزمین در فرابورس

رشد خیره کننده ارزش سهام گهرزمین در فرابورس

، این شرکت عظیم صنعتی و معدنی پس از رکورد شکنی های متعدد بویژه ثبت رکورد تاریخی بزرگترین عملیات معدن کاریِ کشور در دوره مدیریت فعلی، حالا در بازار دوم سرمایه ایران نیز عرض اندام و خودنمایی می کند. شرکت سنگ آهن گهرزمین که با نماد معاملاتی ” کگهر ” وارد بازار دوم سرمایه شده

، این شرکت عظیم صنعتی و معدنی پس از رکورد شکنی های متعدد بویژه ثبت رکورد تاریخی بزرگترین عملیات معدن کاریِ کشور در دوره مدیریت فعلی، حالا در بازار دوم سرمایه ایران نیز عرض اندام و خودنمایی می کند.

شرکت سنگ آهن گهرزمین که با نماد معاملاتی ” کگهر ” وارد بازار دوم سرمایه شده است ۲۶ آبان ماه در اولین گام در عرضه اولیه با استقبال چشمگیر ۳۱۰ هزار نفری ۵٪ از سهام خود معادل ۶۱۵ میلیون سهم را به فروش رساند تا با شکستن رکورد مشارکت در عرضه اولیه،رکورد جدیدی در تاریخ معاملات فرابورس برجای گذارد.

بررسی روند ارزش سهام گهرزمین از بدو ورود به فرابورس با قیمت پایه ۶۸۰۰ ریال تا نیمه تیر ماه سال جاری (طی ۸ ماه) که با افزایش ۹۶۰۰ ریالی و رسیدن به نرخ ۱۶۴۰۰ معادل رشد ۱۴۱ درصدی را تجربه کرده است نشانگر شتاب رشد و توسعه‌ی این نگین معدنی ایران و افزایش جذابیت آن برای سرمایه گذاران دارد.

بر اساس گزارش سه ماهه اول سال جاری پیرامون روند نرخ سهام در بازار سرمایه گهرزمین با دستیابی به ضریب (۷۶٪+ )در مقایسه با دو شرکت برتر همگروه خود گل گهر
(۱٪ -) و چادرملو( ۳٪ +) با رشدی فزاینده و خیره کننده پیشی گرفته است که خود نمایانگر رشد و توسعه همه جانبه این شرکت بویژه در عرضه تولید و تکمیل ساختارهای زیربنایی است.

اما گویا موفقیت های گهرزمین در بازار سرمایه ایران پایان ناپذیر است تا تنها پس از گذشت هشت ماه از ورود این شرکت به فرابورس رتبه این شرکت نیز در بین شرکت های حاضر در فرابورس از ۶ به ۲ و در بین کل شرکت های بورس از ۳۲ به ۱۳ ارتقا پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.