کد خبر : 266
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1395 - 22:34

مراقب باشیم مراسم عروسی و جشن ها بدون گناه برگزار شود.

مراقب باشیم مراسم عروسی و جشن ها بدون گناه برگزار شود.

عصر سیرجان ؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه سیرجان به دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با مقام معظم رهبری به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح باید افزایش یابد. وی با گرامی داشت دهه وقف گفت: وقف

عصر سیرجان ؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه سیرجان به دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با مقام معظم رهبری به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح باید افزایش یابد.
وی با گرامی داشت دهه وقف گفت: وقف و احیاء موقوفات جدید لازم و ضروری است و این سنت رسول خدا و ائمه اطهار (ع) است که باید ادامه یابد.
وی اضافه کرد: سیاست های خصمانه دولتمردان آمریکا همان کشتار مردم مظلوم و بی دفاع در کشورهای منطقه است.
امام جمعه سیرجان پیروزی های مردم و ارتش عراق و سوریه در برابر تروریست ها را موجب نگرانی آمریکا و غرب عنوان کرد و گفت: در حالی که تروریست ها شکست و نابودی خود را قطعی می دانند امروز آمریکا به دنبال راهکاری برای نجات تروریست های دست پرورده خود است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمدید تحریم ها نقض برجام است و دولت به تعهد خود عمل کند.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: نقض کنندگان برجام و آمریکا بدانند که ما به تعهدات خود عمل کردیم و امروز تعهدمان از سرگیری غنی سازی صلح آمیز انرژی هسته ای است.
وی گفت: دولت باید با قاطعیت جواب نقض کنندگان برجام را بدهد و ملت ایران هم همچنان همراه و پشتیبان دولت است.
وی افزود: تحریم کنندگان، خود پیشنهاد مذاکره و نشست تا نتیجه نهایی را دادند که برجام حاصل شد و امروز غافل از هرگونه نشست های طولانی و تعهداتی که خودشان امضا کرده اند، تحریم ها را 10 سال دیگر تمدید می کنند تا ثابت کنند حاکمیت در آمریکا از اصول خود خارج شده است.
امام جمعه سیرجان بیان کرد: بدانند ملت ایران در تحریم ها مقتدر شد و امروز این تمدید تحریم، عزم جوانان، مهندسان و متخصصان ما را در رسیدن به انرژی صلح آمیز هسته ای بیشتر و پرشتاب تر می کند.
وی گفت: استقلال و اقتصاد مقاومتی تنها راه اقتدار و پیروزی در برابر دشمنان است.
وی ادامه داد: مردم منتظر اقدام دولت در برخورد با اشخاصی هستند که حقوق های نجومی دریافت کرده اند و اگر در این زمینه اقدامی صورت گرفته به اطلاع مردم برسانند.
حجت الاسلام حسینی در خطبه اول هم با قدردانی از مردم سیرجان برای برگزاری عزاداری های پرشور ماه های محرم و صفر گفت: مبادا فیوضات به دست آمده از عزاداری ها را با حضور در برخی مجالس از بین ببریم و همه باید مراقب باشیم مراسم عروسی و جشن ها بدون گناه و مطابق با ارزشهای اسلامی برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.