کد خبر : 279
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 11:35

جنجال نماینده سازمان لیگ فوتبال بانوان در سیرجان

جنجال نماینده سازمان لیگ فوتبال بانوان در سیرجان

عصر سیرجان ؛ در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان دو تیم همیاری آذربایجان و شهرداری سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی حواشی زیادی به همراه داشت. سرمربی تیم همیاری آذربایجان غربی در خصوص حواشی بازی امروز این تیم با شهرداری سیرجان اظهار داشت: در جلسه ی هماهنگی قبل از بازی با حضور نماینده

عصر سیرجان ؛ در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان دو تیم همیاری آذربایجان و شهرداری سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی حواشی زیادی به همراه داشت.

سرمربی تیم همیاری آذربایجان غربی در خصوص حواشی بازی امروز این تیم با شهرداری سیرجان اظهار داشت: در جلسه ی هماهنگی قبل از بازی با حضور نماینده فدراسیون، رئیس هیئت فوتبال سیرجان ، نیروی انتظامی و حراست مجموعه ورزشی سیرجان عنوان کردیم که قصد فیلمبرداری از مسابقه را داریم  همه افراد حاضر موافق بودند و پای برگه صورت جلسه را هم امضا کردند.
سمیه کبیری در ادامه اضافه کرد: روز بازی فیلمبردار ما کار خود را آغاز کرد که  بعد از پنج دقیقه از سازمان لیگ با نماینده فدراسیون تماس می گیرند که ما حق فیلمبرداری نداریم. اما کسی به ما توضیح نداد که چرا بعد از اینکه همه حتی حراست شب قبل بازی به ما اجازه فیلمبرداری می دهند، روز بازی دوربین ما از ورزشگاه خارج می شود و اجازه این کار را نمی دهند.
وی در خصوص داوری بازی عنوان کرد: داوری بازی هم پر اشتباه بود گل دوم سیرجان که آفساید بود را صحیح اعلام شد ،وقتی بازیکن ما به این تصمیم اعتراض کرد داور گفت باید به تصمیم کمکم احترام بگذارم.
همچنین در پایان بازی سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در حالی که توپ زیر پای بازیکن تیم ما در محوطه جریمه سیرجان بود و وقت اضافه تمام نشده داور سوت پایان را به صدا در می آورد. ما به فیلم بازی نیاز داریم تا این موضوع را پیگیری کنیم و بتوانیم حقمان را بگیریم.
سرمربی همیاری آذربایجان در ادامه عنوان کرد: ناظمی گفت تا 48 ساعت این فیلم را سیرجان به شما می رساند؛ اما سرپرست تیم سیرجان می گوید ما فیلم را برای کسی نمی فرستیم.
وی ادامه داد: نماینده سازمان لیگ به من و سرپرستم توهین کرد اگر من اشتباهی انجام دادم ایشان نباید با لفظش با من برخورد کند بلکه باید با قلمش به کمیته انضباطی گزارش بدهد تا کمیته برای من تصمیم بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.