کد خبر : 284
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 11:50

واکنش تند شهباز حسن پور به نقض برجام/ آمریکایی ها پشیمان خواهند شد

واکنش تند شهباز حسن پور به نقض برجام/ آمریکایی ها پشیمان خواهند شد

به گزارش عصر سیرجان؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با بدعهدی آمریکایی ها در تمدید دوباره تحریم ها بر علیه ایران گفت : ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی در خصوص بدعهدی آمریکایی ها شناخت عمیق و درستی دارد و به صورت یکپارچه با انسجام داخلی در برابر

به گزارش عصر سیرجان؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با بدعهدی آمریکایی ها در تمدید دوباره تحریم ها بر علیه ایران گفت : ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی در خصوص بدعهدی آمریکایی ها شناخت عمیق و درستی دارد و به صورت یکپارچه با انسجام داخلی در برابر همه بدعهدی ها خواهد ایستاد .

وی افزود : خوشبختانه بدعهدی آمریکایی ها برای تمامی دنیا یکباره دیگر در بحث مسائل هسته ای ایران به اثبات رسید و مجلس شورای اسلامی با چشمانی باز کلیه رفتارهای آمریکایی و مجالس آن ها را رصد کرده و فردا پاسخی قاطع به آمریکایی ها در صحن علنی مجلس خواهد داد و طرح ممنوعیت خرید کالاهای آمریکایی تصویب خواهد شد .

این نماینده مجلس با بیان این که مسائل هسته ای ایران دیگر تحریم بردار نیستند ، خاطر نشان کرد : برجام یک اجماع جهانی بوده است و تنها آمریکایی ها نمی توانند در باره آن تصمیم گیری کنند .

حسن پور یادآور شد : رهبر فرزانه انقلاب بارها اعلام کردند که به آمریکایی ها خوش بین نبوده و نیستند و مجلس شورای اسلامی هم به تبعیت از رهبری و مردم خداجوی ایران اسلامی از ابتدا سعی کردند همه تحرکات آمریکایی ها را زیر ذره بین خود داشته باشند و اکنون هم یقین داریم که کشورهای دیگر آمریکا را در بحث تحریم همراهی نخواهند کرد و اگر آمریکایی توجه به مسائل جهانی و پیرامون خود داشته باشند یقینا تحریم جدید را علیه ایران به اجرا نخواهند گذاشت.

وی عنوان کرد : رییس جمهور آمریکا با امضای تمدید تحریم ها علیه ایران لکه ننگی در پرونده سیاسی خود در پایان دوره زمامداری بر آمریکا به جای خواهد گذاشت زیرا این آمریکایی ها بودند که از ابتدا با نامه نگاری خواستار مذاکره هسته ای با ایران بودند و در این مذاکره ایران حقانیت خود را برای جهانیان به اثبات رسانده است .

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت : امروزه تمام دنیا به دنبال ارتباط بیشتر با ایران اسلامی به عنوان باثبات ترین کشور منطقه خاورمیانه هستند زیرا ایران یکی از باسوادترین کشورهای دنیاست که دارای تاثیرگذاری زیادی بر همسایگانش می باشد و مطمئنا آمریکایی ها در این بازی که شروع کرده اند دوباره شکست خواهند خورد و دنیا دیگر به آن ها اعتماد نخواهد کرد.

حسن پور با بیان اینکه اروپایی ها از برخورد آمریکایی ها نگران هستند ، تشریح کرد : اروپایی ها احساس می کنند که آمریکایی ها آن ها را به تمسخر گرفته اند و آن چه در برجام گذشته یک توافق چند جانبه بوده است که تنها بین ایران و آمریکا نیست و به طور خلاصه اگر چنان چه آمریکایی ها دست به تحرک جدیدی بزنند یقینا پشیمان خواهند شد.

وی وظیفه دستگاه دیپلماسی را در برخورد با آمریکایی ها سنگین دانست و ابراز داشت : ظریف و تیم مذاکره کننده بارها اعلام کرده اند که مسائل هسته ای تحریم بردار نیستند و بایستی با تحرک بیشتر سعی در بی اعتبار کردن تحریم های آمریکا کنند و قطعا چنین اتفاقی خواهد افتاد.

این نماینده مجلس تشریح کرد : اما بر اساس آن چه در روز گذشته رصد کرده ایم هم اکنون در کاخ سفید اختلاف نظر های جدی بر سر امضا تمدید تحریم ها توسط اوباما وجود دارد زیرا آن ها هم دارای یکسری تعهدات بین المللی هستند .

حسن پور در پایان اظهار داشت : امضای اوباما در خصوص تمدید تحریم ها باعث اتفاق خاصی در ایران نخواهد شد زیرا ما از گذشته چنین روزهایی را پیش بینی کرده بودیم و مجلس بارها در کمیسیون امنیت ملی این مسائل را به وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده گوش زد کرده بود و اکنون مجلس از آمادگی بسیار خوبی برای مقابله مثل با آمریکایی ها برخوردار است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.