کد خبر : 2956
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1398 - 13:36

نقدی بر نحوه انتخاب اعضای شورای اجرایی انتخابات سیرجان

نقدی بر نحوه انتخاب اعضای شورای اجرایی انتخابات سیرجان

به گزارش سیرجان رویداد؛ اعضای شورای اجرایی انتخابات شهرستان سیرجان مشخص شدند طبق قانون انتخابات فرماندار به تشخیص خود سی نفر از معتمدان شهرستان را دعوت و پس از رای گیری بین این افراد هشت نفر بعنوان اعضای شورای اجرایی انتخابات انتخاب می شوند. در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سیرجان نیز پس

به گزارش سیرجان رویداد؛ اعضای شورای اجرایی انتخابات شهرستان سیرجان مشخص شدند طبق قانون انتخابات فرماندار به تشخیص خود سی نفر از معتمدان شهرستان را دعوت و پس از رای گیری بین این افراد هشت نفر بعنوان اعضای شورای اجرایی انتخابات انتخاب می شوند.

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سیرجان نیز پس از رای گیری حسن زیدآبادی صادق طباطبایی ، مسعود میرمحمدی ، مهدی امامی پناه ،محمدرضامستقیمی ، علیرضا محمودآبادی، اسماعیل خواجویی و وحید کارآموز بعنوان اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند.

در قانون هیچ تعریف مشخصی برای تشخیص معتمد وجود ندارد و این کار به تشخیص فرماندار صورت میگیرد اما این سوال پیش می آید که ملاک سرپرست فرمانداری سیرجان برای انتخاب معتمدان چه بوده است؟

معتمد یعنی کسی که مورد اعتماد توده مردم باشد آیا افرادی که توسط فرمانداری دعوت و انتخاب شدند مورد تایید مردم هستند ؟ بسیاری از این افراد پست های مدیریتی داشته و دارند و بسیاری از مردم از عملکرد آنها ناراصی و مورد انتقاد هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.