کد خبر : 3011
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 8:54

آقای ملارحمان هزینه فاجعه مدیریتی در باشگاه گل گهر چقدر تمام خواهد شد؟

آقای ملارحمان هزینه فاجعه مدیریتی در باشگاه گل گهر چقدر تمام خواهد شد؟

در ادامه بازی های لیگ برتر گل گهر در مصاف با نساجی مازندران مثل روال گذشته بازهم بازنده میدان بود تا بیش از همه هواداران را از نتایج ضعیف این تیم از هم گسیخته نا امید و مایوس تر نماید. هوادرانی که حالا دیگر فریاد حیا کن رها کن شان در روی سکوها نه تنها

در ادامه بازی های لیگ برتر گل گهر در مصاف با نساجی مازندران مثل روال گذشته بازهم بازنده میدان بود تا بیش از همه هواداران را از نتایج ضعیف این تیم از هم گسیخته نا امید و مایوس تر نماید.

هوادرانی که حالا دیگر فریاد حیا کن رها کن شان در روی سکوها نه تنها به اتاق مدیرعامل باشگاه گل گهر که ظاهرا به گوش مدیران ارشد شرکت گل گهر نیز نمی رسد.

گویی این مدیران هم چشم و گوش شان را بر روی همه چیز بسته اند تا با این بی تفاوتی و سکوت تامل برانگیزشان، کور سوهای امید هواداران به تغییرات و اصلاح در سیستم مدیریتی باشگاه کم کم به خشم و انزجار تبدیل شود.

تغییراتی که انتظار است از هیات مدیره تماماََ غیر ورزشی این باشگاه آغاز و تا مدیرعاملی که نسبت به دستاورد فاجعه بار مدیریت خود هیچ پاسخگویی به افکار عمومی ندارد ادامه پیدا کند.

اما نکته جالب و مضحک وعده ها و امیدهای واهی است که پس از هر بازی توسط یکی دو کانال تلگرامی غیر معتبر و نزدیک به باشگاه منتشر می شود رسانه هایی بی شناسنامه که به سادگی میتوان حدس زد هزینه های شان از کجا تامین می شود تا این چنین به هواخواهیِ مدیران باشگاه حقایق تلخ و دامن گیر باشگاه را به مسلخ ببرند و شعور هواداران و جامعه را به سخره بگیرند.

امیدهایی همچون جذب بازیکن در نیم فصل توسط تیم مدیریتی ای که به گفته یکی از این کانال های تلگرامی سرد و گرم فوتبال را چشیده اند اما انگار کسی نیست به آنها بگوید وضعیت تاسف بار کنونی نتیجه مدیریت همین سرد و‌ گرم چشیده های فوتبالی شما می باشد.

مدیریت افرادی که نه تنها هیچ تجربه ای در لیگ برتر ندارند که در میدان عمل نیز عدم هرگونه پاسخگویی و تقبل مسئولیت،نبود بینش و نگاه لیگ برتری و نیز میزان چسبندگی شان به میزها و پست های مدیریتی گواه روشنی است بر عدم توانمندی و وجود یک تفکر حرفه ای.

اما سوال اساسی که باید پرسید این است که مدیرعامل و هیات مدیره ای که تاکنون هیچ پاسخگویی در قبال عملکرد تاسف بار خود در باشگاه نداشته اند اساساََ چه تغییری در دیدگاه و تخیلات و تفکرات شان ایجاد شده است که حالا از این پس می خواهند گُلی به سر باشگاه بزنند؟نکند باشگاه را ارث پدری و لایموت خود می دانند و احساسات پاک و غرور و سرشکستگی هزاران هوادار و علاقمند و البته میلیاردها تومان پول های برباد داده گل گهر و سرمایه های این شهر محل کسب تجربه و آزمون و خطای این آقایان سرد و گرم چشیده است ؟

آقای ملارحمان مردم سیرجان و هواداران تیم گل گهر در سراسر کشور امروز به تصمیمات شما می نگرند که قرار است تا کِی تحت برخی فشارها آبرو و حیثیت کاری خود را قربانی اهداف و سهم خواهی برخی افراد ذی نفوذ بکنید؟قرار است تا چه زمانی اعتبار شرکت گل گهر خرج چنین تیم مدیریتی از هیات مدیره گرفته تا مدیر عامل بشود که تاکنون تصمیمات شان این همه خرج روی دست مردم این شهر گذاشته است؟

آقای ملارحمان شنیده های موثق حاکی از این است که برخی تلاش ها و فشارها از سوی سهم خواهان قدرت در گل گهر برای نشاندن فردی بدون هرگونه اعتبار و سابقه ورزشی‌ بر مسند مدیرعاملی باشگاه شدت یافته است امید می رود اجازه ندهید با ورود این فرصت طلبانِ درس پس داده(که خود بهتر می دانید) باشگاه گل گهر بیش از به این باتلاق گرفتار شده سوق داده شود

دیدبان خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.