کد خبر : 3024
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1398 - 0:19

افزایش همکاری نداجا و گل گهر

افزایش همکاری نداجا و گل گهر

امیر دریادار مهدی شعبانزاده، فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا مستقر در شهرستان سیرجان، با حضور در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با مهندس ملارحمان مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد و خواستار توسعه همکاری های پژوهشی بین دو طرف شد. به گزارش روابط عمومى شركت معدنى و صنعتى گل گهر، در این دیدار

امیر دریادار مهدی شعبانزاده، فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا مستقر در شهرستان سیرجان، با حضور در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با مهندس ملارحمان مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد و خواستار توسعه همکاری های پژوهشی بین دو طرف شد.

به گزارش روابط عمومى شركت معدنى و صنعتى گل گهر، در این دیدار که در محل دفتر مهندس جمشيد ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد، امیر شعبانزاده ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مدیریتی ‌اين شركت و کاركنان آن، اظهار كرد: اقدامات صورت گرفته در شرکت معدنى و صنعتى گل گهر اقدامات مثبتى است كه آن را مایه مباهات و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران مي دانم.
وى با بیان اینکه یکی از حوزه‌های کاری در شرکت‌های بزرگی مانند گل‌گهر، حوزه پژوهش است، تصريح كرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه در شرکت گل‌گهر و توسط پژوهشکده آهن و فولاد این شرکت انجام شده است و مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا نیز این افتخار را دارد که در برخی از زمینه های پژوهشی با شرکت گل‌گهر همکاری كند.
شعبانزاده اضافه كرد: اکنون نیز این آمادگی را داریم که بیش از گذشته همکاری های پژوهشی بین شرکت گل‌گهر و مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا را گسترش دهیم.
در ادامه اين ديدار مهندس ملارحمان نیز با استقبال از پیشنهاد امیر شعبانزاده گفت: بدون شك همکاری‌های پژوهشی بیشتر ميان شرکت گل‌گهر و مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا به نفع هر دو مجموعه خواهد بود.

گسترش فعاليت هاى پژوهشى در شركت هاى بزرگ معدنى مى تواند بومى سازى و كاهش هزينه هاى ارزى را به همراه داشته باشد كه در اين باره شركت معدنى و صنعتى گل گهر گام هاى مثبتى برداشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.