کد خبر : 3030
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 0:31

انتخابات ۹۸ سیرجان/از فرزند ایران تا برای مردم

انتخابات ۹۸ سیرجان/از فرزند ایران تا برای مردم

با گذشت کمتر از یک ماه از ثبت نام نامزدهای انتحابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سیرجان بردسیر حضور چهره های متخصص و البته جوان این رقابت را از مسیر سنتی خود خارج کرده است. تحول در شعارهای تبلیغاتی و اهداف پیش روی کاندیدا مهم ترین اتفاق نو و جدید این دوره

با گذشت کمتر از یک ماه از ثبت نام نامزدهای انتحابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سیرجان بردسیر حضور چهره های متخصص و البته جوان این رقابت را از مسیر سنتی خود خارج کرده است.

تحول در شعارهای تبلیغاتی و اهداف پیش روی کاندیدا مهم ترین اتفاق نو و جدید این دوره است که شهرستان سیرجان بردسیر را دچار یک تحول بزرگ در انتخاب های خود خواهد کرد و در دو راهی انتخاب سنتی یا اعتماد به جوان گرایی خواهد برد.

شهباز حسن پور بعنوان نماینده فعال و البته پر انتقاد در طی سه دوره گذشته شناخته می شود که با شعار “خدمت بی منت” دوره گذشته پا به عرصه رقابت گذاشت و مقابل او سید احمد حسینی چهره نام آشنای انتخابات با شعار “رای پاک، نماینده پاک” خود را در عرصه رقابت فعال کرده است.

اما در کنار این دو چهره دکتر معین ضابطی با شعار “فرزند ایران” برای اولین بار وارد گود انتخابات شده است تا حق فرزندی را برای ایران بجا آورد این شعار در این روزها که مردم از بسیاری مسئولان نا امیده شده اند می تواند تحقق این شعار و خدمت برای ایران همچون یک فرزند خلف می کور سوی امید را در دل ملت بوجود آورد .

در کنار این ها دکتر محمد معتمدی زاده نیز شعار “برای مردم ” را انتخاب کرده است که این خود نیز شباهت بسیاری از لحاظ محتوایی با شعار دکتر ضابطی دارد و نشان دهنده این است چهره های جوان که اکثریت آنها ازمدیریت مدیران چند نسل قبل خود نا امید شدند درب امید را با انرژی بیشتر برای مردم خواهند گشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.